TKB den třetí: Kyle a fanoušci

Některé mé předchozí články o panu Barisichovi, které jsem zde zveřejnila by se mohly označit za poněkud zavádějící.
Je pravda, že z naprosto nepochopitelných příčin má několik, jak oni říkají "haterů", ovšem kdo nemá? Když je má i Rierra, je všechno možné...
Dopřejme si chvilku a naopak si vychutnejme pár milých příspěvků Kylových fanoušků, které jsem za pomoci své poor English přeložila, abyste docenili, že vše má svůj rub a líc.
Snad si pak uvědomíte co jste na něm řádně nedocenili, milí čtenáři!



Tento týden jsem se vypravila do New Yorku abych konečně viděla Fantoma Opery. Zčásti jsem se cítila dočista jako: "OMFG, TO JE TAK ÚŽASNÉ! /bušení do klávesnice ve stylu faffjauifbnsmndhg/"
Když se zřítil lustr měla jsem slzy v očích, tak šťastná jsem byla, že to všechno vidím konečně na vlastní oči!
/Názor na Marni Raab, ten můžeme momentálně přeskočit./
A teď jak jen můžu popsat Kyla Barisiche? Ach. Můj. Bože. Ten chlap. /další bušení do klávesnice - ta slečna je můj člověk/.
A teď vážně. Byl SKVĚLÝ. Hrál Raoula spíše jako "muže" než "chlapce", ale jako "mladého muže", který věří v lásku na první pohled. Kyle byl perfektní Raoul, beznadějně zamilovaný, ztvárnil jej jako pravého muže, zároveň ale zasněného a se srdcem na dlani.
A jeho hlas. Ach můj Bože, jeho hlas. Překrásný baryton s širokým rejstříkem, jemný a něžný jako hedvábí, ale stále mužný. Perfektní kontrola dechu, technika - je poznat, že je trénovaný. A to jsem se ještě nedostala k tomu, jak dobře vypadá! Zastínil každého jen tím, že přišel na scénu. Oficiálně je dalším hercem do mého toplistu společně s Hadley Fraserem a Raminem Karimloo.
/Názory na další herce ze show.../
Po show jsem si počkala, abych se mohla vyfotit s Kylem (jak bych mohla propásnout příležitost setkat se s tím neuvěřitelným člověkem?) a dostalo se na mě až jako na poslední. Dokonce zbyl čas si s ním krátce pohovořit. Jen tak mimochodem je velmi roztomilý a milý i osobně. Půvabný a zkrátka nejsladší člověk na světě.
Když jsem ho požádala, aby mi podepsal mé fantomácké tričko pdivil se "Páni, tohle je docela vzácné!"
"Opravdu?" odpověděla jsem, "Byla jsem přesvědčená, že něco takového tu máš pořád..."
"Ne!" řekl, "Ani trochu! A teď, jak se jmenuješ?"
Řekla jsem mu své jméno, podepsal se a vrátil mi tričko zpět. Když se podepsal i mé kamarádce zeptala jsem se ho. "Když jsem poslední člověk, tak snad nebude vadit, když ti ukradnu trochu času? Můžu se tě na něco zeptat?"
"Jistě!" odpověděl upřímně potěšený a vstřícný.
"Jak se vyrovnáváš s nervozitou, než jdeš na jeviště?"
Kyle se zasmál "Uhhh...." zamyslel se "Taková nervozita se asi nedá překonat nikdy, hádám? Musíš se zkrátka dobře připravit a i tak jsi pořád nervózní, ale aspoň víš, co máš dělat. Opravdový strach nastane tehdy, pokud není dost času na přípravu..."
"Ale nakonec je to spíše radost, než stres, že?" ujišťovala jsem se.
"Ano, naprosto." odpověděl s úsměvem.
"Dobře, tak já už tě nebudu zdržovat." řekla jsem se širokým úsměvem, úplně zapomínajíc, na můj chybějící zub /co se jí asi stalo? :O :D/, byla jsem prostě tak šťastná, že jsem se o nic nestarala. "Děkuji za tvůj čas!"
"Žádný problém!" odpověděl a přitom se neustále usmíval.
Pak se ozvala moje kamarádka "Nechci být nepříjemná...ale mohla bych dostat nazpět svoji propisku?"
V tu chvíli, jsem si uvědomila, že Kyle má úplně stejnou propisku jako my. Tu naši jsem totiž držela já, ne on.
Kyle se zatvářil zmateně "No, vsadil bych se, že je to moje propiska...."
Musela jsem zasáhnout. "Oh, ne, ne, ne! To je jeho propiska, má jen tu samou, jako my!"
Tak jsme se společně zasmáli a rozloučili se.

Chňá, how cute! Ta slečna je můj člověk! :D
A ještě jeden příběh šťastné fanynky.


Stěží jsem se ovládala, když jsem se s ním šla vyfotit. Celá jsem se třásla a měla co dělat, abych se vydržela usmívat, protože se mi samým štěstím chtělo plakat.
Když nás vyfotili, už jsem se neovládla. A Kyle se tak rozkošně usmál a objal mě! Jak sladký a skvělý on je?! Děkuji ti, Kyle, jsi nejlepší!

Jak vidíte, kolem Kyla se už stihla utvořit pevná a zbožňující základna fanoušků. :)

Komentáře

  1. Upřímně bych taky docela roztála, být na místě těch slečen! Raoulové jsou prostě tak... tak... však víme :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm... kdyby si Kyle nechal moji propisku, tak bych neřekla ani ň! Tu slečnu fakt nechápu, já bych mu klidně věnovala všechny svoje propisky :D Ale musel to být pro ni celkem trapas, když zjistila, že mu vlastně chtěla sebrat jeho vlastní tužku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych byla ještě ráda, že má Kyle moji propisku, natož protestovat! :D :D
    Já bych se šla rovnou zakopat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Me too...
    Ale na druhou stranu by mi nevadilo, kdybych měla Kyleovu propisku:D.Kyle je mi čím dál tím víc sympatičtější, obzvlášť když jsem viděla videa s ním.
    Je absolutně cute...

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, obě varianty jsou zkrátka výhra :DNožejo!!! *.*

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky