All I Ask Of You - Trista Moldovan, Kyle Barisich

Jiné než tohle video, ani tento týden zvítěžit nemohlo. Guys, nedovedete si představit moji radost, když jsem ho objevila. Kyle ne jako civilní Raoul, ale Kyle Raoul jako Raoul!
*LIFE IS COMPLETE*
Ach, v životě jsem neviděla sladší a úžasnější AIAOY! Kylův úsměv, Kylův smích, Kylův "zápas" s pláštěm a vzápětí Hughův "zápas" s pláštěm, ach! :D Tristina rychlo-pusa, Kylův zaražený a vzápětí rozkošný oddaný výraz! Perfektnost tohoto videa obyčejná slova nemohou dostatečně popsat! Yop!
You know I do, Kyle! :D


Komentáře

  1. Ou, tak že by mě další Raoul přesvědčil o svém raoulovství? :-D tomuhle bych věřila, že říká pravdu....

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost! :D :D Go, Kyle! :D

    OdpovědětVymazat
  3. TEAM RAOUL FOREVER! Ach jo, už jsem jako BJ! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mám-li být upřímná - ano, jsi :D

    OdpovědětVymazat
  5. No Zuzano!!!!!! :-D co to má být! :-D já jsem si dělala takové naděje...

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, jak já bláhová jsem si po shlédnutí FO 2004 myslela, že do smrti smrťoucí ze mě bude zapřísáhlá antiraoulistka!Co se to děje?! Nejdřív Hadley, pak Killian a teď Kyle...

    OdpovědětVymazat
  7. A také Ramin, kterého jako Raoula asi už nikdy neuvidím. Jen se můžu kochat audio nahrávkami...

    OdpovědětVymazat
  8. Když je herec takhle zatraceně dobrý, tak se nedá odolat :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky