TKB den čtvrtý: Život mimo Majestic Theatre

Kylův život činí rušným nejen hraní Raoula osmkrát do týdne. Mimo to vystupuje jako občasný host v televizní show LIVE! with Regis & Kelly (kde roztomile děkuje jen za to, že ho nazvou hvězdou na Broadwayi :)), píše jako kritik jídla (to je důvod, proč se div nerozplyne z nové přichuti kávy, jak jsem druhý den TKB psala) a též pracuje jako kulturní komentátor pro FOX News.
Dostalo se mu i té pocty, že směl zazpívat národní hymnu v roce 2011 na nějakém sportovním utkání, přičemž se moderátorovi podařilo pokazit mu příjmení, které vskutku nejednomu člověku dělá poměrně problém. Udělal z něj.../Bejrš/ :D :D
Ve volném čase rovněž podporuje kalifornskou univerzitu, kterou dostudoval v roce 1999. Tu a tam ji navštíví, posedí se studenty aspirujícími na to, stát se herci a udělí pár cenných rad...:)
Jestliže bychom měli Kylovi nakouknout do soukromí, spekuluje se o románku s.....podržte se... Katií Holmes. Nu co, Kyle je hezčí, než Tom Cruise, isn't he? :D Bohužel vám mohu nabídnout pouze jednu fotku s Katií přestože bych měla možnost naservírovat vám jich spoustu....
Proč?
Slečna, která je zveřejnila z nich Katii ořízla, že je bez ní Kyle hezčí. :D :D :D Why not. :D :D Tak aspoň ta jedna, right?! :D



Bližší informace k televizní show LIVE! with Regis & Kelly se dají spojit i s jeho PERFECT prezentací americké národní hymny, protože o tom dámy měly přirozeně reportáž. Video je sekající se, ale milé. :) CLICK
Nesekající se video + pár záběrů ze zkoušek + pitvoření jeho jména ZDE.

Upřímně pro muzikálofily ta pasáž o kritice jídla asi není moc zajímavá a Kylova videa kde hovoří o steacích jsou zřejmě jen pro nadšence mého ražení. Ovšem! Pusťte si aspoň začátek tohoto videa. Kyle tam děsně stýlově chodí po NY za zvuků stýýlo hudby a nakupuje rajčata a jahody v suprčupr brýlích a kožené bundě. :D A je tam vidět jeho byt! :D HERE.

A kdo by se zajímal o práci kulturního komentátora....:) ZDE.

Tohle je rozhodně pravá chvíle, abych sem konečně vložila video které si prostě musíte pustit. Když už jsem si dala tu práci a stáhla ho z broadway.com, nahrála na YT a zabila tím přitom kvalitu (:D) tak prostě...jo, pusťte si to. :D :D Je to Kyle a Marni zpívající All I Ask Of You v o něco lepší kvalitě, než v jaké jsem to zde nedávno zveřejňovala. No, nedávno. V srpnu, abych byla upřímná. :D CLICK.

Kyla jsme v televizi také mohli vidět při tomto jedinečném vystoupení s Tristou Moldovan (potvrdila moji žádost o přátelství na FB. ofoifanfshhasio. Ale zjištění jejího věku mě šoklo. Schválně! Kolik jí bez gůglení tipujete??). CLICK.

Myslím, že Kyle a Trista jsou nejlepší varianta, jakou jsem zatím ve výběru "Kyle + nějaká Christine" viděla. Díky tomu, že se poznali a hráli spolu už před tím, než se shledali na Broadwayi je mezi nimi úžasná chemie a jejich AIAOY je nejvíc cute věc pod sluncem. :) A zvlášť když sledujete tohle parádní video, aneb jediná verze tohoto nesmrtelného duetu, která je vtipná povoleným způsobem. CLICK.

Komentáře

  1. cože to všechno dělá? seriously bych si s ním měla promluvit,mohl by mi dát přátelský tip. Protože TO není možné, aby tohle jeden zvládl...ty, Lotte, existuje z muzikálového světa někdo, s kým bys nekomunikovala?

    OdpovědětVymazat
  2. Extrémně aktivní jedinec, ten Kyle...:)) *.*
    Já nekomunikuju s nikým (bohužel) jen je všechny trochu (hodně) virtuálně stalkuju. :D :D
    Když se teda nepočítá facebookové přátelství s Tristou.
    A to, že mi Killian, Simon a Sofia popřáli k narozeninám. *.*

    OdpovědětVymazat
  3. Důvody, proč mít ráda Kyla:1) Protože je vážně vcelku pohledný!
    2) Protože má vážně vcelku hezký hlas!
    3) Protože má hezký byt.
    4) Protože Raoul.
    5) Protože mi vedle jednoho z těch videí vyjel rozhovor s Eddiem, který jsem si sice nepouštěla, ale přesto mi udělal radost.
    6) Protože mám na Gustíkovi "My week with Marylin", takže mám takovou radost, že mám ráda každého.Důvody, proč nemít ráda Kyla:
    1) Ačkoliv tvrdí, jak má ohromně rád jídlo, váží asi půlku toho, co já. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mimochodem, toho typování věku je v poslední době víc než dost, none? :D Já si už na další odhadování netroufám - nikdy se netrefím :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Vcelku....co je to za slovo? :D
    Vedle těch videí ti vyjel Eddie, protože tak často sleduješ na YT jeho videa, hádám. :D Protože jinak nechápu, proč mi vedle úplně všeho vyjíždí Bídníci :D

    OdpovědětVymazat
  6. Příslovce, mám ten dojem :DA já měla zato, že to tam vyjíždí, protože to má nějakou souvislost... Vzala jsi mi všechno, čemu jsem věřila! :D

    OdpovědětVymazat
  7. A už víte kolik má let? Já tipuju aspoň 33 :).. Můj drahý má ještě víc a nesmí se moc často holit, aby nevypadal mladší než studenti, které učí.. takže odhaduje se to fakt těžce na některých chlapech, nesmíte se nechat zmást ;o))..

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: :D :D Významově ti ta nějak nesedí :DCink, cink! :D[7]: Je mu 35 :)

    OdpovědětVymazat
  9. A zrovna teďka se mi musí sekat youtube...

    OdpovědětVymazat
  10. BJ si na to taky nedávno stěžovala, kdy to dojde ke mě, ouch? :D Snad nikdy :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ňuňák má strášne rozkošný speaking voice. :D O speváckom hovoriť netreba. A...hoci si nemyslím, že z neho niekedy budem tak mimo ako ty. Hoci som si znooovu pustila AIAOY, čo som už neplánovala. Utvrdila som sa v tom, že Marni nemá najkrajší ženský spevácky hlas na svete, celkom mi nejde do ucha, a že Kyle je...mňúm. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky