Nové fotky z Bídníků

Posledních pár týdnů bylo velmi štědrých na nové fotky z Les Mis. Ať už jsou to záběry přímo z filmu, nebo promo fotek do magazínu Vogue. Připomínám, že do očekáváne premiéry Les Mis nám zbývá 28 dní, do české premiéry 38. Za tuto informaci vřelé díky to BJ. :D
Z těch fotek a nejen z nich, ale i traileru musím poznamenat, že ačkoliv jsem měla zpočátku jisté pochyby - tak se nejvíc těším na Anne Hathaway v roli Fantine. Trailer mě vždycky rozpláče kvůli jejím scénám s Jeanem Valjeanem aneb Hughem Jackmanem. Páni, can't wait! :D
So....enjoy!

















Komentáře

  1. Tu fotku z rue Plumet prostě miluju  - mám ji i jako tapetu na Krabičce :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa tí Thénardierovci zakaždým dostanú. Úžasní sú, úžasní! :D Na nich sa ja teším najviac. A na Anne. Z traileru usudzujem, že Rusell mi Norma určite netromfne. Nikto u mňa tohto skvelotného chlapa v roli Javerta netromfne. A Hugh a tá jeho charizma...mňúúúm, can´t wait! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou to prostě ňuňavé fotky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů! Belatrix! A fotka Maria a Cosety (jestli jsou to oni, pak mi promiňte... :D) před zahradní brankou je prostě cute! Už kdysi jsem viděla zfilmovanou verzi bídníků a bylo to vážně suprčupr! A záznam z 25 výročí byl co se týče herectví bezherecký ale písně byly všechny! Dokonalost! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Osobně jsem za to, že herectví při pětadvacítce bylo, ovšem omezeno jen na mimiku. A bylo to tak skvělé herectví, že jsem na ty mikrofony pomalu zapomínala a u smrti Přátel abecedy nebo Jeana Valjeana brečela jako želva. Ale to asi záleží na úhlu pohledu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, vnímám to stejně. V pětadvacítce je víc emocí než v jakémkoliv českém muzikálu. Ti herci prostě i hrají hlasem - člověk je SLYŠÍ hrát, i když jen poslouchá...Ómůjbože, ať už je premiéra!

    OdpovědětVymazat
  7. Cítím to stejně, ale vy aspoň máte něco pro srovnání... :(
    A ještě jsem brečela u Éponine, nevím přesně co to bylo, ale bylo to před tím než zemřela na barikádách... jestli jsem to správně pochopula.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: A Little Fall of Rain
    Tak tuhle píseň miluju:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Počkat, jo takhle! Jakože myslela jsi umírací písničku! :D
    Já myslela, že byla řeč o nějaké ještě před umíráním, to by byla On My Own. :D
    Tojo. To má Adele pravdu, Little Fall of Rain :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nene... já si vyhledala obě písničky  a nakonec měla Lotte pravdu... Jde o On my own... Ach už zase začínám brečet!
    "I love him... I love him... But only on my own..." Ach néééé!Ale Little Fall of Rain je taky dokonalost!

    OdpovědětVymazat
  11. Celý muzikál je takový....perfektní :))

    OdpovědětVymazat
  12. A Teď poslouchám Maria, jak je zlomený z toho, že jeho přátelé zemřeli... u toho jsem poprvé řvala jak želva! Bééééé! :(

    OdpovědětVymazat
  13. Of course! :) Tvá předloha pro Henriho je dokonalá! A to jsem se zhrozila že jde o jednoho z fifleňáckých členů skupiny Jonas Brother...Ale vážně! JB zpívají aby shodili lustr!Ale je vidět že svou ukvákaností zvedají charakter! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jupíííí! :D On je skvělostný! :D :)) *.*

    OdpovědětVymazat
  15. Teď poslouchám Ramina... Ramin je boží a úžasný, a je vážně těžké říct zda je lepší Ramin či Nick... Jaký je Tvůj názor, Lotte? Ha! schválně! Upřednostníš Ramina, nebo necháš zazářit Nicka? (Já upřednostňuji...
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Nicka!!! :D YES! :D Its him! :D

    OdpovědětVymazat
  16. O.o Nicka před Raminem? O.o (jak je smajlík pro spadlou čelist??)

    OdpovědětVymazat
  17. To vážně nevím, ale klidňě si můžeš tu čelist vykloubit ale JÁ UPŘEDNOSTŇUJÍ NICKA PŘED RAMINEM!Pochop Nick je suproidní! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ale síla hlasů je Ramin > Nick.

    OdpovědětVymazat
  19. Dojímavost, hloubka a procítění hlasů je Nick > Ramin. :P

    OdpovědětVymazat
  20. Výrazy v obličeji Ramin > Nick.

    OdpovědětVymazat
  21. To bych neřekla! :D
    Skutečnost bolesti ze ztáty přítele Nick > Ramin.

    OdpovědětVymazat
  22. Ramin umřel, tak jak se mohl trápit, že mu umřel kamarád? O.o
    A nechci být zlá, ale při zpívání některých tónů se Nick tváří jako by ho něco bolelo. :P
    Kolísání v hlase: Nick > Ramin

    OdpovědětVymazat
  23. Ale nene... já mluvím o Raminově verzi Empty chairs...
    A ano, Nicka bolí srdce, protože truchlí za mrtvými přáteli!
    Charisma hlasu: Nick > Ramin(pro upřesnění, nemluvím všeobecně, nýbrž o konkrétní písničce, aby nedošlo k mýlce:)

    OdpovědětVymazat
  24. Raminova verze téhle písně chytá za srdce a každý to může mít jinak.
    A já nemluvím jen o Empty Charis and Empty Tables! Nick tak celkově při vysokých tónech tváří všelijak, ten rozdíl mezi ním a lidmi co se v muzikálovém průmyslu pohybují déle a pravidelněji...A fajn!
    Kolísání hlasu v těžkých tónech Nick > Ramin.

    OdpovědětVymazat
  25. No dobře, ale Nick za to nemůže... Až bude v muzikálovém průmyslu chodit stejnou dobu jako Ramin, bude Ramin dávno - no, po smrti ne, ale rozhodně už to nebude žádný mladík! :Dmmmm tak fajn... Jsem donucena přiznat porážku... Nic víc mě nenapadá! Ale možná něco vymyslím... :D

    OdpovědětVymazat
  26. Nick sice teď hrál v jednom muzikálu, ale nyní se zase vrátil ke koncertování s JB, takže jestli chce po muzikálových prknech chodit stejně dlouho jako Ramin, tak z něj taky bude děda, až toho dosáhne. :)Tahle debata se mi stejně nelíbí. Já mám Nicka ráda, ale musím na něj vytahovat špínu :D

    OdpovědětVymazat
  27. Nééé! Tohle mi nemůže udělat!Mně taky ne. Já mám Ramina taky ráda... Tak jo, ukončíme to remízou. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky