TKB den šestý: Bootlegy

Tak celkově narazit na dobrý bootleg je menší umění. V případě Kyla teprve, ovšem co bych to byla za fangirl, abych nějaký nevypátrala v hlubinách muzikálové části internetu s dobrým vkusem.
A co by to byl za projektový týden bez bootlegů.
Proto jsem využila víkendového "volna" (rodiče se vždycky postarají o to, aby to bylo volno s uvozovkami, you know :D) a dala dohromady nejlepší z nejlepších Kylových bootlegů jaké se jen dají sehnat.
Bylo to náročné pátrání, ovšem zdaleka ne tak těžké, jako hned první den, kdy jsem pátrala po jeho věku (přičemž na něj stejně přišla Ali). :D
Time to spread some Kyle's love!!!!
Bootlegy celých show v jedné mp3 jsou asi jen pro velké fanoušky Kyla, no nicméně já myslím, že už jste si udělali obrázek o jeho Raoulovi díky TKB dni druhému. A kdyby přece jen náhodou....skvělý kompromis by bylo stáhnout si složku s mixem. Je tam jen Little Lotte, Wandering Child a Final Lair. Žádné video s Kylem v Little Lotte neexistuje, zrovna tak s Wandering Child a přitom je to díky Kylovi nezapomenutelná scéna, jedna jako druhá! Ten jeho hlas v Little Lotte. Awww. Tak okouzlená jsem napsledy byla při poslechu Killianova bootlegu (v případě zájmu mám s Katií Hall nebo Claire Doyle...). Připomínám, že Think of Me, All I Ask Of You, Notes I, II (but this time, my clever friend, the disaster will be YOUUUURS! Kyle! *.*), Masquerade a Final Lair můžete jako video shlédnout též v druhém dni projektu, odkaz výše, takže dá se říci, že v kombinaci audií a videí máme kompletního Kylova Raoula! Yay, yay, yay! So, dearest, here we go!



Full shows:

(Hugh Panaro, Trista Moldovan, Kyle Barisich)

(Greg Mills, Elizabeth Welch, Kyle Barisich)


Komentáře

  1. [1]: to tu dlouho nebylo... :DVíkend s rodiči - známe. Dneska jsem otevřela seminárku, vytřela, vyluxovala, vyželhlila, umyla nádobí, napsala dvě věty do seminárky, udělala oběd, napsala další tři věty, vynesla koš... :DA že jseš to ty, Kyle, tak si tě poslechnu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Time to start love Kyle... Poslechnu si i poslední představení Tristy:D
    Tak jdu stahovat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Lotte! zcela nevhodny cas na zverejneni full shows!za a)jsem mimo domov a za be na me vola matematika!:-D ok,sklapni matiko,nebo spatne dopadnes,Kyle ma prednost!  :-P

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Nebylo a ani mi to nechybělo :D :DAno, ano, nějak tak...:D[3]: Nemohla jsem odolat :D[4]: Noné, senzace! :D Enjoy! :)[5]: Matika nemá tak pěkný hlas :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé, Lotte, nedala bys prosím na ulozto ten bootleg Killiana s Katie Hall? To bych hrozně chtěla slyšet :)

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Určitě :) dodám odkaz až se nahraje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Den šestý? To teda slečna Nell vážne dosť zameškala, za čo sa ospravedlňuje. :D Ale vážne, ten štýl, ktorým  o ňom píšeš- človek skutočne začne byť zvedavý. Som myslela, že mi postačia rôzne jeho verzie All I ask of you, ktoré som u teba pozerala. Ale očividne nie. :D
    Táákže si tento tvoj projekt prebehnem pekne odzadu. :D

    OdpovědětVymazat
  8. To byl přesně a naprosto účel projektu, skvělé! :D :D Enjoy! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky