6 týdnů Sierry Boggess

Konečně jsme se dočkali zveřejnění dat účinkování Sierry Boggess v roli Christine na Broadwayi k příležitosti oslav 25 let. Jak nadpis napovídá v Majestic Theatre pobyde šest týdnů. Začne 21. ledna 2013 až do 2. března 2013. Večerní představení bude mít v úterky, středy, čtvrtky, pátky a soboty. Odpolední představení má v soboty.
Večerní show v pondělí a odpolední ve středu bude hrát její alternace Samantha Hill.
Po Sierřině odchodu její místo leading lady zaujme Marni Raab současná alternace Tristy Moldovan a alternací zůstane Samantha Hill, fantomovský nováček. Včera zveřejnila svoji fotku z kostýmových zkoušek a myslím, že to bude půvabná Christine. (cč)


Komentáře

  1. Jé, Sierra má krásnou paruku. I tato jí moc sluší ( ostatně jako všechny další účesy, které jsem na ní viděla ).:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, dost odlišná od té v RAH, ovšem překrásná. Nemůžu se dočkat více fotek!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přemýšlím, jestli se mi to víc hodí v pátek večer nebo v sobotu odpoledne... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, tahle paruka Sieřře sluší, ale já jsem se upnula na 25tkovskou paruku a basta! :D

    OdpovědětVymazat
  5. V pátek večer ne, to musím měnit morčatům, takže sobota odpoledne! Hodí se to i tobě Bar? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Odpoledne? Já bych teda radši zašla večer, ať to má atmosféru....i když nejsem BJ :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky