Masquerade - Hugh Panaro, Trista Moldovan, Kyle Barisich & Company

Videem týdne se stává Masquerade zčásti současného a zčásti minulého obsazení Broadwaye.
A tentokrát je videem týdne pro speciální účel, mí nejdražší čtenáři.
Za prvé jsem od tohoto okamžiku zastáncem názoru, že kdo neviděl Kyla tančit, neví, co je Masquerade. On je jeden z mála Raoulů co vypadá, že si to fakt užívá, místo takového ztrápeného "nesnáším tanec, ale co nadělám" výrazu.
Za druhé proto, že můj lesk na rty po přečtení si vašich komentářů pod tímto článkem nabral sytě fialové barvy. Víte, mám totiž suprčupr lesk na rty, co mění barvy podle nálady. Nejlepší je sytě červená (taky moje nejoblíbenější) a fialové se obvykle kvůli mým ubohým nervům snažím vyhýbat, ale....ano zfialověly mi rty, což je nejvyšší stav nouze. Šla jsem hluboce do sebe ve stylu co by...udělal/a.
Takže jsem seriózně uvažovala co by udělala Serena z Goosip Girl, Aria z Pretty Little Liars, Caroline z The Vampire Diaries, Bree ze Zoufalých manželek a DOKONCE jsem sáhla po RACHEL BERRY z Glee, což je úplně naprosto nejvyšší krizový stav. Co jsem minulý víkend viděla celou epizodu s vraždou Fantoma v podání Kurta a poté, co Rachel vypustila tu HROZIVOU větu, že Music of the Night NIKDO nezazpívá, tak jako KURT, což je.....inu, dostala jsem asi desetiminutový záchvat hysterického smíchu spojeného s klením. A po téhle slečně jsem kvůli svým fialovým rtům sáhla. No, dovedete si to představit?
Teď to vypadá jako bych neměla žádný život a ustavičně jen seděla u seriálů, přičemž všechny mé nářky na školu by byly jen výmluvou...OVŠEM to není pravda. Ani netušíte, jak dlouho už jsem žádný z těchto seriálů pořádně neviděla. A jak vidíte, nesvědčí mi to. Přesto se snažím každičký volný čas řádně využít, takže neboj, CM, už jsem ti odeslala dopis. :D A promiň, BJ, tobě ještě ne. :D
Ale teď, k čemu se chci touto složitou oklikou dostat. Po analýze výše zmíněné jsem došla k prostému závěru. Zaprvé jsem se rozhodla nezveřejnit do komentář pod zmíněným článkem, který by mohl působit jako hádavý a vaše postoje nerespektující. Kdepak. Podívala jsem se na to krásně seriálově dospěle, guys. A já vás zcela nehádavě přesvědčím o vašem hlubokém, ovšem napravitelném omylu. Kašlu na to, že škola mi zabírá všechen volný čas to i včetně sobotních večerů. Kašlu na písemku z matiky a daní. Vyhlašuji speciální projekt (díkybohu už jsem uzavřela překladový projekt Wicked, takže mám volné okýnko) pod názvem "Týden Kyla Barisiche", který tímto videem týdne můžete považovat za oficiálně zahájen.
Za pozornost děkuje vaše dospěle smýšlející a naprosto normální
Lotte
xxx


Komentáře

  1. Oficiáními partnery akce jsou:Fantomologická univerzita ČR, fakulta raoulologie
    Mezinárodní svaz raoulofiů
    Keanu Reeves
    Team Raoul
    Cech nezávislých raoulistů
    BJ, která by měla dělat úkol
    45 dní + pobídníkovské období Eddieho Redmaynea
    Nezávislá organizace šiřitelů kylózy(Video si musím nechat ještě jednou najet, sekne se vždycky, když kamera najela na Kyla :-/)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi tomu dala krásnou perličku. :D A nezapomeň na výrobce mého lesku na rty ;)(Fffff! Zažalovat YT! :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Keanu Reeves....achjo. :D Kyle je prostě Kyle, žádný Keanu. :D Musím bohužel ale říci, že nejsi první, koho to napadlo...http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4te4wueMs1qmle1jo1_r1_500.jpgNicméně Kyle wins! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jejej, ty jsi taky partner akce?
    Že zrovna osoba, co mi barví rty do fialova...:D

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: No vida! To bys mi mohla rovnou říct, kdo je tím magickým výrobcem! :D[3]: Hehe :D Mají i stejné oči, none? :D[4]: Fajn, tak já ti nebudu partnerovat! Ale uvědom si, že zároveň ztrácíš oporu všech raoulistických a raoulofilských organizací a také FU! :D
    Jo a taky 45 dní + pobídníkovského období Eddieho Redmaynea :D (vlastně by se to dalo volně přeložit jako "Dva měsíce Eddieho Redmaynea, ale to zní tak... tak... však víš :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Essence :D :D :DKyle wins! :DTy si ale věříš :P
    Tak, že se opičíš, což změnou názvu stejně nezamaskuješ :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ómůjbože, Lotte! Já měla za to, že ten lest... však víš... ale on fakt existuje! :-O A v obchodech pro mudly! :D Musím mít! :Dovšemže! Keanu není Raoul. :DNejde o to, že si věřím, ale o to, že všechny tyhle organizace jsem vymyslela já, tudíž jsem jejich hlavou :D
    Eh, tyhle 2 měsíce by byly Eddiemu zasvěceny i bez tvého názvu :D

    OdpovědětVymazat
  8. To sis myslela, že kecám?! Tssssss!Hej! Tady nejde jen o hraní Raoula! Potřebuješ TKB jako sůl -.-'Hmm, jasně. :D

    OdpovědětVymazat
  9. ty, heleď, Ramin má čupr řasy, když tak koukám na to záhlaví! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ne, jen že... si přikrášluješ pravdu? :DAle noták! Nikdy nepřijmu kylózu od člověka, který tvrdí, že je Eddie (cituji) normání, či docela hezký :P :D :DFakt že jo! Ale myslím, že kdybych s tím začala první, řeka bys mi zase, že jsem nemocná! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi zlá :(Chci jen, abys zjistila, kolika omylů jsi se již na jeho adresu dopustila, my dear.To nevíš. ;)Takové tmavé, že? :D

    OdpovědětVymazat
  12. proč zas já? :DOmylů? Já ho mám vcelku ráda, jen tvrdím, že drobet přehrává, což jsi mi ty sama potvrdila :D (Ale vážně ho mám ráda - možná kvůli těm jeho očím...)To vím! :DJo, tmavé. Skorem jo. :D Týjo, mít tak takové řasy!

    OdpovědětVymazat
  13. Nedělej neviňátko :DAle ne zase tolik, jak tvrdíte!Nevíš!Tak nemusíš používat řasenku :D

    OdpovědětVymazat
  14. [3]: Keanu a Kyle, jj, podoba tam je, ale mě samotnou to netrklo:DA ještě k Raminovým řasám - jeho fotka úplně vlevo a Sierry ta úplně nejníž. Mají stejné řasy, já bych řekla, že používají stejnou řasenku...

    OdpovědětVymazat
  15. Nedělám. Nemusím. :DJá neřekla, jak moc... :DVím! :D (I když už nevím co vím :D)Hm... jo, to máš recht. :D Já mám řasy tak nějak na dvě věci...

    OdpovědětVymazat
  16. And maybe it's just Photoshop :D

    OdpovědětVymazat
  17. Když už ho označíš tím slovem teatrální, to mluví za vše, tseeee.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky