Cast change na Broadwayi

Už ode mě víte, že Tristu Moldovan pro oslavu pětadvacítky FO na Broadwayi nahradí Sierra Boggess po boku alternace Samanthy Hill, a poté Sierřino místo převezme Marni Raab.
S tím se pojí ta smutná věc jakým je odchod starého obsazení, aby mohlo přijít nové (v případě Marni je to spíš kariérní posun z alternace na leading lady :D). Já tyhle věci vždycky snáším těžko, musím řici. Nejdřív jsem exciteeeed, protože obvykle jsem z nového obsazení nadšená ale pak jsem saaaad, protože si nedovedu představit, že když si to vezmeme na konkrétním případu, že Trista a Kyle už nebudou spolu na scéně. Nepředstavitelné.
Ale je to tak.
Trista i ostatní odcházející to ovšem brali humorně, jak vám sami předvedli...:D :D


A co je na tom naprosto skvělé, úžasné a suprčupr....je to zdokumentováno! Yes, yes!
No, zdokumentováno....
Jedno video.
Ale guys!
Je to FINAL LAIR!!!
Final Lair v pořádné kvalitě, ne rozmazané fleky z nichž svíjející byl Raoul, vzteklý Fantom a bílý Christine :D. Takže po ach-můj-bože-konečně zveřejněném AIAOY s Kylem v ne-civilu je tu to samé s Final Lair! *.*
Pokud si vzpomenete na moji-Kylovu obhajobu, na Final Lair jsem tam díky této flekaté zkušenosti + pár audií, nastínila jistý obrázek Kyla ve Final Lair. Takže abych to vzala chronologicky zverubně jsem rozebrala větu, inu spíše zvolání "Let me see her!" kde jsem Kylovi doporučila zůstat u zpěvo-řeči, protože z nějakých příčin má jeho hlas u tohoto zvolání tendenci přeskočit pokud křičí, což je lovely, ale prostě to tak nějak....nope. Kyle je asi návštěvník Lottelandu, protože se toho drží a hlas v cajku! :D Tedy jistě, křik má poněkud víc drive, ale....vloží do toho takový cit, flustraci, strach o milovanou a odhodlání zachránit ji v jednom, že to neřešíte a jste *.*.
No a k mé radosti....yes, už to tak nepřeháněl s mrskáním sebou na oprátce. Teda na tom začátku možná lehce.....ale bylo to takové "zjistím jestli se z toho dostanu. Jejejej, to škrtí! Nechám toho!" a nechal....to už je OK. Ne to není OK, to je perfektní! A poslouchejte jeho výkřik "Christine, say NO!" to je.....jednomu by srdce puklo.
Také musím zmínit chvíli kdy z nějakých důvodů Hugh k Tristě a Kylovi přišel takňák blíž než je obvyklé a on ji okamžitě stáhnul z jeho dosahu a postavil se před ni. Improvizace jsou prostě nejlepší!
I LOVE YOU, KYLE! SERIOUSLY, YOU'RE MY HERO. :D (Přežil jsi cast change, přežiješ všechno! :D)

Komentáře

  1. Kyle je sympaťák, což mi připomíná, že jsem chtěla zjistit, kolik mu je. Jen... nezdá se ti trošku moc teatrální? Jakože ne tak uvěřitelný... Každopádně mám ráda jeho hlas. A je to fešák, to ano :D

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, snažila jsem se to vygůglit věčnost...! ><
    Hm, má občas tendence přehrávat, ale...ale to snad není hned teatrální ><

    OdpovědětVymazat
  3. Bingo! konečně neslyším lust for a fish :-D...jinak-Fantom si vzal diazepam, ne? takovej klidnější :D Raoulík trošku přehání, ale tak...odpusťme mu to :D

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: když někdo přehrává, je příliš teatrální, to je to samé. :D[3]: Klidnější? Tomu chlapovi od pohledu přeskočilo! :D

    OdpovědětVymazat
  5. ale né.:-) je mírnější než normálně ;- )

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky