Always - Sierra Boggess

Scott Alan měl 2. listopadu 2012 koncert v Londýně a k této příležitosti si přizval svoji velkou přítelkyni - Sierru Boggess (yay!). Zpívala jako vždy Always, což už je v podstatě "její Scottova písnička" :D :). Přijde mi, že postupem času ji zpívá lépe a lépe - jak se mi to vždy zdá nemožné. :) Sierra se takto sice vyjádřila o roli Christine, ale myslím, že k této situaci se ta slova hodí též - zpívat tento part teď a předtím, je rozdíl, protože nyní do zpěvu může vložit nové zkušenosti, nepoznané pocity a nově nabytá moudra - v osobním životě se posunula a u její postavy (v tomto případě písně) je tomu zrovna tak.
Hard Sierra's fangirl. :)
První video je písnička samotná, pokud si chcete poslechnout i její rozhovor se Scottem, tak je v druhém videu, kde je sice následně i píseň, ale ne v tak dobré kvalitě, jako na prvním videu. Uff. :D
Enjoy! :)



Komentáře

  1. Sierra je jako vždycky zářící perlou mezi plevelem. Má úžasný hlas! Nádhera! Brava! Brava! Bravissima!

    OdpovědětVymazat
  2. Sierra = perfektnost. Je to tak. :D

    OdpovědětVymazat
  3. na youtube jsem pod jedním videem, kde Sierra zpívala, viděla komentář: "Boggess=Goddess". myslím, že to je výstižné. sice krátké, ale opravdu o to víc výstižné...

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to jsem taky už někde četla. Máme pravdu, dámy, naprosto výstižné :)

    OdpovědětVymazat
  5. proč začínám tolerovat Raoula a u Sierry se mi to nedaří? ale zpívá perfektně

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky