Full Les Mis trailer

Bylo to zrovna včera, co mi zoufalá BJ psala, že se chtěla podívat na nejnovější trailer k Bídníkům, ale bylo to už v době, kdy ho z YT stáhli. Já ji moc nepotěšila tím, když jsem jí oznámila, že já měla to štěstí a ještě ho viděla...a možná lehce necitlivě jsem jí ještě popisovala, jak tam jde vidět Killian. Ale UÍÍÍ, JE TAM VIDĚT KILLIAN DONNELLY, GUYS! :D (A jeho výraz je epický...prostě Killian! :D)
A jen den poté je na internetu znova, oficiálně, snad trvale. :D A jak jsem psala BJ, tak upozorňuji i vás...je to extrémně brečící záležitost. Nevím, jestli si ho můžu poustit znovu, protože mi došly zásoby kapesníčků. D:

A k videu jako bonus pár fotek.
Enjoy.

Trailer můžete vidět ZDE.



Konečně plakát Cosette a Maria v pořádné kvalitě! :)


A konečně THÉNARDIEROVI!! :D Vypadají prostě perfektně. :D


A všechni hlaví hrdinové pospolu. :) Ten s Helen vidím poprvé.


Pan Killian a jeho epický výraz. "Not bad." :D

Komentáře

  1. wow, tetička Bellatrix útočí! a pak že je mrtvá :-D go Helen, go! já nejsem na Les Mis odborník, ale je to vážně Sascha Baron Cohen? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tě, Eddie!
    Miluju tě, Killiane!!
    Miluju tě, Lotte!!!!!!!
    Hadley, kde jsi ty?????? :D

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Seriously on. A úplně splňuje moji vizuální představu Thénardiera...[2]: Hádám, že jeden z těch v uniformě :D

    OdpovědětVymazat
  4. Chm. Druhý zleva, třetí řada, žejo? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně stejná reakce CM!
    Bellatrix! Ty žiješ? OKAMŽITĚ mi vrať Siriuse ty mrcho! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Uaa, uzasny trailer, uz tolik nebrecim.. uzivam si to, ale stejne se asi budu bat na to jit :)..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky