TKB den první: Seznamte se s Kylem Barisichem

Drazí a vážení, vítejte v prvním dni projektového týdne věnovaného Kylovi Barisichovi. Úkol, který jsem si pro dnešek stanovila je, důkladně vás s tímto fešákem seznámit.
Komu se podaří nemožné a vypátrá níže zmíněnou nenalezitelnou informaci bude uveden do síně slávy Lottelandu.
***

Kyle Barisich je rodák z Los Gatos ve slunné Kalifornii. O jeho rodině toho mnoho nevíme, ovšem rodiče jsou podporující fanoušci svého nadaného syna, o čemž svědčí, že sestavili Kylův stručný životopis pro oficiální stránky Fantoma zde (odkud jsem mimo jiné čerpala) za spolupráce tajemného Alberta. :) Má nevlastní sestru, se kterou si jak z Twitteru hádám také dobře rozumí.
Jeho příjmení zrovna typicky americky nezní a kdo si to celou dobu myslel, měl pravdu (a to je Barisich přitom ještě poameričtěné, hihi). Kyle má kořeny z poměrně blízkého Chorvatska. Jak sám v jednom rozhovoru oglosoval, prakticky všichni Chorvaté mají příjmení končící na -ič, teda oni to píší jako -ić.
Narodil se 12. září 1977 a yystudoval University of Southen California, poté Manhattan School of Music and The Esper Studio pod vedením nejlepšího z nejlepších Billa Espera.
Webové stránky obou škol jsem si probrala a nejen, že jsou velmi prestižní, ale obě si absolventa jako je Kyle vskutku váží a najdete na nich mnoho odkazů na jeho úspěchy. Dokonce se dá dohledat i pár jeho premiantských esejí *.* :D. Kyle býval pocitý student, sbírající různá ocenění a učitelé mu rozdávali pěkné známky, jako Mikuláš dárky....(příště si snahy o rým strčím za klobouk, I promise :D)
Vůbec nechápu řazení s jakým datují odchody svých absolventů, no nicméně podle všeho Univerzitu jižní Kalifornie dostudoval v roce 1999.
Ve druhé škole je veden ve třídě 2000-present, takže...nejsem chytrá. Určitě tam nestuduje už 12 let. :D :)


Prohrabování se ve virtuálním archivu kalifornské bylo úspěšné také díky této fotce Kyla ze studijních let. :)



Jeho neuvěřitelný talent se prvně výrazněji projevil vítězstvím v soutěži Lotte Lenya Competition. Docela vážně a bez vtipu. Tak se to jmenuje. Lotte jsem si tam nepřidala. Je tam. Osud!
Takže tahle Lotte soutěž (ahaha, pořád se tomu musím smát) hledá mladé talenty v operním či muzikálovém světě. A klidně si pravdivost mého tvrzení ověřte ZDE.


Současná role Raoula je zároveň jeho debutem na Broadwayi, ke které se postupně propracovával z drobných rolí v company. Celkový počet těchto rolí? 20. Aukcionář, drobná postavička z Masquerade, Passarino...není mužské role, jakou by Kyle nezkusil. Tedy kromě toho co baletí (jak-se-mu-honem-říká?) a Fantoma, of course. Více o jeho kariérním postupu se můžete dovědět v této krátké reportáži.


Jak jste se od samotného Kyla dozvěděli, s Fantomem má i přesto, že na Broadwayi je nováčkem bohaté zkušenosti, neboť hrál ve světové tour, San Francisku a Los Angeles. Dá se říci, že s Fantomem procestoval světa kraj. Další zjistitelné časové údaj pro tipování jeho věku: datum, kdy se jako člen company a záskok pro roli Raoula poprvé připojil k tour, tedy jeho první zkušenost s Fantomem byla v říjnu 2006 (tady se seznámil s jeho ex-leading lady na Broadwayi Tristou Moldovan).
V San Francisku začal účinkovat v listopadu 2008 a konečně v Los Angeles od února 2009.
Na Broadwayi září od 6. června 2011 až doteď.

Mezi jeho další role patří Popelčin princ v Into the Woods, Barret v Titanicu a role v South Pacific. Kyle také přepracoval salonkovou scénku v parodii A touch of Vegas.

Komentáře

  1. Ahoj, už několik týdnů si čtu tvůj blog, a moc se mi tu líbí. Narazila jsem na něj poté, co jsem viděla záznamy z výročních představení Bídníků a Fantoma a chtěla jsem zjistit, jestli je z toho taky někdo tak nadšený jako já :) Dlouho jsem váhala, jestli se mám vetřít do vašich (mimochodem velmi vtipných) diskuzí,a nakonec jsem se rozhodla, že to zkusím. Snad ti nebude vadit, když občas přispěju do diskuze ;)Jinak co se týče Kylova (jak se to sakryš skloňuje??) věku, podle této stránky by mu mělo být 35, což by celkem odpovídalo i těm rokům ukončení školy atd., co jsi napsala v článku.
    http://www.mylife.com/kylebarisich

    OdpovědětVymazat
  2. Wowowow! Tvůj první komentář ever, a už jsi v síni slávy Lottelandu! How amazing is that?! :D
    Sakryš, you rock, girl....:D já si ho goolila...hodiny a hodiny...a ještě kvůli svému projektu budu a nic! A pak BUM a ty to vypátráš! :D  Pretty cool! :D
    Určitě se k našim debatám připoj, každá nová spřízněná duše se slaví! :D A pro koho jsou naše lehce šílené debaty vtipné, to je už náš člověk!(BJJJ, čteš to, Kylovi je 35, tak jsi měla pravdu, že mu je přes 30! :( :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, zařazení do síně slávy, to si snad jakožto nováček ani nezasloužím :)
    To, že jsem to našla, je víceméně náhoda, i když takovéhle věci vždycky najdu celkem rychle, ale když jde o něco důležitého, jako jsou například podklady pro seminárky, tak to googlím týdny a týdny a nic :D asi zákon schválnosti...A musím přiznat, že Kyle je fakt sympaťák, asi se brzy stane třetím Raoulem v pořadí, kterého jsem si oblíbila :D A to jsem prosím pěkně po filmu z roku 2004 byla zapřisáhlá antiraoulistka... Kam to se mnou spěje? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Alejo, já bych na to jinak nepřišla doteď, to si piš!:D Co bych si bez tebe počala?! Hned první komentář a taková bomba! :D A takové náhody bych taky brala! :DKdo je číslo jedna a dva? ;)
    Tuhle otázku jsem si pokládala též, když jsem sledovala Finale Lair s Kylem a...měla až moc Raoul feels :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hahá! Já to říkala! Já to říkalááááá! A dokonce jsem byla dost optimistická, none? Tvrdila jsem, že bude stejně starý s Hadleym. Stejně mu nadržuješ. Eddiemu jsi těch třicet tipla, i když vypadá mladší :D :DAlienor, zdravím! Tisíceré díky za tuhle úža informaci, kterou jsem považovala za nevypátratelnou! :D (Jak něco neví Lotte, prostě to neexistuje :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Já nikomu nenadržuji, jenže Kyle mi nejen vzhledem, ale i bezstarostným chováním a mladickou prezentací Raoula přišel jako jednoznačně pod 30. Fact!Jak se zdá, není to pravda, ještěže máme Alienor!!! (vadila by ti zkratka Ali? :D)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Však já se nehádám, fakt vypadá mladě. :D (Jde o to, že u Eddieho ses tak nedivila :D)Připomíná mi to Alienu. To mám z toho, že moc hltám Pilíře země :D

    OdpovědětVymazat
  8. Protože jsem mu to tipla víceméně správně. Proto. :DJo, to bude z toho. :D

    OdpovědětVymazat
  9. No to mě právě udivuje! :DJednou mě ty filmy zabijou...

    OdpovědětVymazat
  10. Já nevím, asi mi přijde vyzrálý i Eddie :DObviously :D

    OdpovědětVymazat
  11. První Raoul, kterého jsem si oblíbila, je Hadley Fraser, díky kterému jsem začala tu postavu považovat za sympatickou a jeho Raoul je stále mým nejoblíbenějším, a ten druhý je Killian Donnelly, škoda jen, že není na youtube žádný videozáznam, ale ze zvukových nahrávek a z fotek jsem zkrátka usoudila, že jeho Raoul je taky sympatický :DZkratka Ali mi samozřejmě nevadí, zní to fajn :)Pilíře Země je super knížka, taky jsem ji četla :) ale moje přezdívka není podle Alieny ;)

    OdpovědětVymazat
  12. A BJ už tě zbožňuje. :D
    Hadley, Killian....bombózní! Lepší vkus na Raouly už ani nejde mít. :) A máš pravdu, jak já bych si přála Killiana jako Raoula i vidět, nejen slyšet! Ach, ale hřeje mě na srdci, že jsem šťastnou majitelkou bootlegu s ním, Katií  Hall a Earlem Carpenterem. :)
    A co říkáš na Love Never Dies? :)Paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kdybych měla síň slávy i já, určitě bys tam byla! :D
    Je báječné potkat někoho s tak skvělým vkusem na Raouly! Hadley i Killian jsou jednoduše zbožňováníhodní! :)Jak se Pilíře čtou? Já jsem totiž zatím narazila jen na film - teda spíš minisérii -, kterou teď dávají v neděli na dvojce (já jsem si to ale stáhla, to dávkování po kouskách by mě zabilo). Knížku už jsem si napsala na seznam toho, co si musím přečíst, ale teď na to nějak není čas :-/ už takhle docela slušně nestíhám všechno, co bych stíhat měla, ale na Pilíře země s Eddiem Redmaynem si prostě čas udělat musím! :DA ne, Lotte, Eddie nebypadá "vyzrále"! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Hehe, já si myslím :DTak jsem na jeho věk hold měla nos :P :D

    OdpovědětVymazat
  15. Musím přiznat, že Love Never Dies jsem zatím celkem zanedbávala, ale ty písničky mi přijdou super, hlavně Till I Hear You Sing jsem si jednu dobu pouštěla i několikrát denně :D Pak se mi ještě hodně líbilo Beneath a Moonless Sky a The Beauty Underneath, ty ostatní písničky ještě nemám tolik naposlouchané. Záznam Love Never Dies z Austrálie na mě v počítači už čeká pěkných pár měsíců, bohužel jsem totálně zavalená prací do školy, od začátku semestru jsem ještě neměla jediný volný víkend, ale snad se k tomu dostanu už brzo, těším se moc :)BJ, já jsem právě byla úplně nadšená, když jsem narazila na tenhle a na tvůj blog a zjistila, že má někdo stejný vkus jako já :D Máš pravdu, jsou zbožňováníhodní (super slovo :D).Knížka mi přišla lepší než ta minisérie (ale skoro vždycky je knížka lepší než film), je sice hodně tlustá, ale přečetla jsem ji asi za týden. Předem varuju, že William Hamleigh je v knížce mnohem větší grázl než ve filmu ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Oooo, tak to se opravdu těš, je to famózní podívaná. :))
    Moje osobně nej nej z LND je Once Upon Another Time. :))

    OdpovědětVymazat
  17. Nej je Devil take the hindmost, drahé dámy! Protože když se dva hádají, muzikálofil si vždycky pošmákne :D (Stejně by bylo báječné postavit proti sobě Ramina s tím jeho uštěpačným "ooooof cooooourse" a Simona s jeho postojem hrdého Raoula!)Ono je vůbec báječné, když má někdo nějaký normální názor na Raouly. Myslím jiný než "trapnej Raoul, nezájem!"Že je tlustá, to vůbec nevadí, mojí nejoblíbenější knížkou jsou Bídníci, což dost svědčí o mém knihomolství :D. Ono je vůbec možné, aby byl větší grázl? :-OUpřímně mě děsíš svým líčením vysokoškolského života. Já mám už teď pocit, že mám málo času! :((((

    OdpovědětVymazat
  18. OUAT a konec. :D Když dva vzpomínají na staré časy. :DJá si stejně myslím, že neexistuje výška pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  19. BJ, koukám, že máme stejný vkus na knížky :) Bídníky miluju, na gymplu jsem je četla v češtině a teď je v rámci povinné četby čtu francouzsky. Tenkrát se na mě všichni dívali jak na blázna, že jsem dobrovolně přečetla knížku, která má 1500 stran :DTé výšky se nebojte, ono se to dost liší obor od oboru, na tom našem sedíme od rána do večera ve škole (např. v úterý mám školu do 20:45) a úkoly doháníme o víkendech, ale například moje spolubydlící má školu jen dva dny v týdnu a dohromady je tam tak 2 hodinky denně :D Chce to jen vybrat si správně :D

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, ty čteš Bídníky ve francouzštině? To máš můj nehynoucí obdiv!!! :)A co studuješ, smím se zeptat? :)

    OdpovědětVymazat
  21. Vím přesně, o čem mluvíš. Docela mě baví výrazy těch, kdo mě viděli číst Bídníky a na otázku "To to celé přečteš?" slyšeli odpověď "Ovšemže, tohle je jen první část! :D
    A máš i můj obdiv. Nedokážu si představit, že bych cokoliv četla v němčině... (francouzsky bohužel neumím :-/)

    OdpovědětVymazat
  22. Tyhle výrazy spolužáků mě taky bavili! :D

    OdpovědětVymazat
  23. [20]: Studuju francouzskou filologii, neboli fr. jazyk + fr. literaturu ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Páááni. To zní suprčupr!
    Teda až na tu věc, že francouzky umím říct jen jmenuji se....a umím to jen říct, ne napsat. A vím to jen proto, že to bylo v  Přátelích. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Jo, tak taková odbornice jednou budu přes češtinu. Jsi na mě hrdá, Lotte? Budu studovat jeden z nejsložitějších jazyků v Evropě! :D
    Dobře, teď trochu vážně. Docela tě obdivuju, moje ségra studovala ten samý obor a docela brzy s tím, jak se říká, praštila... je to hodně náročné?[24]: Heč, já umím ještě říct, že jsem krásná jako slunce! A pak ještě pár slov, co znám z Notre-Dame de Paris :D

    OdpovědětVymazat
  26. Seriously co? To, že jsem krásná jako slunce? To mám taky z NDdP. Koukat na francouzské muzikály se vyplatí. :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ne. To že se chystáš na češtinu. :D

    OdpovědětVymazat
  28. Neřekla bych to na tebe, to je celé :D

    OdpovědětVymazat
  29. Proč ne? :-O Nevypadám na češtinářku? :D

    OdpovědětVymazat
  30. [25]: Tak držím palce, ať ti to s tou češtinou vyjde ;)Náročné to je, ale baví mě to, takže si nestěžuju ;)Právě muzikál Notre-Dame de Paris byl důvodem, proč jsem se o francouzštinu začala víc zajímat a vida, kam až to došlo :D

    OdpovědětVymazat
  31. [31]: Aaale jo, nakonec proč ne :D

    OdpovědětVymazat
  32. A v kolika jsi s francouzštinou začala? :)

    OdpovědětVymazat
  33. [33]: Začala jsem se ji učit v prváku na gymplu jakožto druhý jazyk (němčinu jsem odmítla :D), ale ze začátku mě moc nebavila, ani jsem neměla nijak dobré známky, ale pak díky tomu muzikálu jsem si uvědomila, jak krásnej jazyk to je, a začalo mě to bavit ;)

    OdpovědětVymazat
  34. No, páni, jak jednomu může muzikál  změnit život! :D

    OdpovědětVymazat
  35. [36]: To by jeden skorem neřekl, což! :DNDdP je vážně skvělý muzikál, nedivím se, že v jednou probudí takový zájem a fráninu. U mě se tak taky stalo, ale jelikož mě chtěla učit ségra a pak ji to přešlo, neumím nic než pozdravit :D

    OdpovědětVymazat
  36. jů Kyle má narozeniny v den kdy já svátek, to je super

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky