Wenn Ich Tanzen Will - Ana Milva Gomes, Oedo Kuipers

Tohle video týdne volím asi kvůli Oedovi, kterého jsem poprvé zaznamenala jako alternaci Raoula ve Fantomovi Opery v Hamburku a poté v titulní roli muzikálu Mozart!.
Z onoho Mozarta vyšlo DVD a vůbec nic z něj se nedostalo na internet a jsem pobouřená. :D Protože tam taky hrál Mark Seibert, sakryš! :D
Ale tohle všechno teď stranou. Tohle video je přece jen z Elisabeth. :)
Nutno ovšem říci, že z tohoto videa se dají oba zpěváci posoudit po hlasové stránce (která je skvělá) ale ne tolko po herecké. Je to koncertní verze a jako taková je ta píseň i pojatá, což jim ovšem nelze mít za zlé. :)
Nutno ale říci, že v této chvíli bych Oeda ráda viděla spíš v roli Rudolfa a jako Smrt až za pár let. :)


Komentáře

  1. Taky o Oedovi vím díky těmto dvěma titulům.
    Jj, na roli Smrti má ještě čas, ale na jeho Rudolfa bych taky byla zvědavá. :-)
    Zpěvačku neznám, ale zpívá dobře. Oedo taky, of course :-) Aspoň, že na tom konci si začali všímat jeden druhého (mohli to udělat dřív).:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježišmarjáááá - to je baronka z Mozarta! (Zjistila jsem to až teď, když jsem se podívala na obsazení.) :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééj, já si ale říkala, že je mi povědomá! Ale nedošlo mi to. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky