One Day More - Peter Jöback, Emmi Christensson, Norm Lewis, Helen Sjöholm

Tento týden jsem jako video týdne vybrala tuto ukázku z koncertního projektu Petera Jöbacka I Love Musicals, kde se svými hosty (jejichž jména vidíte v titulku) zazpíval One Day More, protože co by to bylo za muzikálový koncert bez Bídníků?? :D
Pro mě bylo rozhodně největším highlightem slyšet Norma zase zpívat Bídníky...a dokonce si zazpíval jak Javerta, tak i Jeana Valjeana, Enjolrase a kousek Maria! :D
A dokonce nechyběla ani klasická choreografie této písně. A+! :)
(A konfety!)

Krásný nový týden. :)


Komentáře

  1. Je pěkné vidět že svět je plný mně neznámých talentovaných lidí co zkízejí úspěch. Hned ten svět vypadá hezčí. Jinak je hezkké vědět že se v tom trochu vyznaš viz. choreografie.

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezký úhel pohledu na věc. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oni vážně dali One Day More ve čtyřech lidech? Ono je to fyzicky možné? :D
    Každopádně Norm je prostě úžasný. Peter mi nikdy nebyl moc sympatický (myslím především hlasem a hereckým podáním), ale Norm, na toho nemůžu říct ani popel. Jeho hlas je dokonale javertovský (a vypadá to, že i valjeanovský).

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, jsou to superlidi! :D
    No, Peterův hlas je takový zvláštní - takový nakřáplý, v určitých frázích zní velice uměle na to, že je živý. Taky s ním mám už od začátku jisté problémy.
    O tom, že Norm je převeleúžasný nelze mít pochyb. :)

    OdpovědětVymazat
  5. One Day More ve čtyřech... sleduju video s otevřenou pusou. :-) (Ok, je tam ještě sbor, ale stejně.)
    Ach, Norm... perfection!!! :-D Na Peterův hlas jsem si musela zvykat delší dobu. Jj, pravda. :-)
    Oba si pěkně rozdělili party - moc podařené video. (Jak jsem si hlas Emmi naposlouchala v POTO, tak se mi líbí čím dál víc. Teď se divím, že mě nezaujal už ve videu z Olivier Awards, kde zpívala titulní píseň z Benem.)
    Jo a líbí se mi Emminy šaty. Krásné, jednoduché a elegantní. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to fakt majstrštyk! :)
    Jojo, Peter nemá vyloženě špatný hlas, ale něco na něm je takové...nakřáplé? :D Já nevím.
    Ale Norm je prostě král. :) :)
    Emminy šaty jsou krásné, máš pravdu. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky