Mistr a Markétka, duben 2015

Když se mi v odběrech na YT zjevila dvě viea z Mistra a Markétky, byla jsem jako v Jiříkově vidění (proč se vůbec říká "Jiříkovo vidění"???).
Jsou stará, ale i tak. Ta melancholie, když se mi pokojem znovu rozezněl Globus....
Videa jsou jen dvě a asi nebudou patřit k mým nejoblíbenějším. Nevím proč, ale vždycky mi přišlo, jako by ta moskevská produkce "nebylo ono". Cosi tam chybělo. Jako by nějaká křehká atmosféra, která se při převozu z Petrohradu rozbila. Hm. Zní to nanejvýš divně, ale vždycky jsem to tak cítila.
Tak či tak si mých divných pocitů nevšímejte a videa si užijte. :)


Komentáře

  1. Já miluju tenhle globus také jsem ho včera poprvé zahlédla a byl jsem jako v sedmém nebi páč tohle je prostě má dvojice :D

    OdpovědětVymazat
  2. O chemii Ivana a Natalie žádná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. I když to nejsou nejnovější videa z muzikálu, tak mi dělala radost. :-)
    Jj, s moskevskou verzí to mám stejné. :-)
    Ze všech představitelek Markétky měl Ivan právě s Naty nejlepší chemii. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky