Twighburg: Aida

Ne že by sem ten článek patřil (do Ivanovy rubriky), ale všechno ohledně minifilmu Korzet dávám sem, tak v tom budu pokračovat i teď, i když to jde mimo Ivana.
Tohle je takové doprovodné video k pokračování Korzetu pod názvem Twighburg (chápu-li to dobře) pojednávající o jedné z postav - obyvatelce dolního Twighburgu, Aidě.

Jak tak píší fanfikci zasazenou do tohoto města (ač jsem nikdy Korzet neviděla :D :D :D), tak jsem tohle video shlédla se zvláštním zájmem, ale ač je zajímavé, tak je opět poněkud nicneříkající. Ale asi mi to nevadí. Další kapitolu budu psát stejně neovlivněná jako před shlédnutím. :D

(Video je s anglickými titulky, projednou budeme i rozumět. Volejme třikrát sláva! :D)


Komentáře

  1. PS: Ale za AJ titulky dávám palec navrch! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Noné! Bonusy ke Korzetu jsou velmi vítané. (I když celý film by byl ještě lepší.) :-)
    Upřímně ani nevím o tom, že by film vyšel pro širší veřejnost. Hm, kdo ví, kdy se ho dočkáme, už je to docela dlouhá doba. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslím, že zatím byla jen nějaká soukromá promítání ale víc nic. Je to škoda.
    Ale s těmi titulky si u mě vážně šplhli. Škoda, že nebyli i u teaseru.

    OdpovědětVymazat
  4. Ehm... vlastně jako vůbec první ukázku ke Korzetu jsem viděla teaser s AJ titulky.
    Tady: https://www.youtube.com/watch?v=gNy-nFi7grM

    OdpovědětVymazat
  5. Ajo. Ježiš. Já na to zapomněla, že existuje i anglická varianta. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Páni! Twiburgh mě začíná zajímat čím dál tím víc! A když je to zatím něco tak "utajovaného" (hihi), jak ses k tomu vlastně dostala?
    A tvá verze Twigburghu mne tímto začíná zajímat čím dál víc! :D

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Přes muzikály, Zuzi, přes muzikály. :D V tom minifilmu hrají dva mí oblíbení ruští muzikáloví herci. :)
    Tak to mě těší. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky