In My Life / Heart Full Of Love - Alexander Gemignani, Ali Ewoldt, Adam Jacobs, Celia Keenan-Bolger

Drazí a milí, především se omlouvám za to ticho v Lottelandu. Ale stala se politovánihodná katastrofa. V mém brněnském příbytku nejede internet a nezdá se, že by to někoho zvlášť trápilo a snažil se to opravit, takže je to fakt v...háji. :D Dovedete si představit, jak si zoufám. :D
No nic, tak honem přidávám alespoň video týdne, dokud mám přístup k internetu.
Důvod, proč jsem zvolila právě toto video je asi zjevný - Ali Ewoldt (současná Christine na Broadwayi) v roli Cosette. (S tím, že doufám, že se brzy objeví i něco přímo z Fantoma).

Krásný již rozběhlý týden, přeji.
Nechť vás wifi provází na každém kroku (narozdíl ode mě). :D :D :D

Komentáře

  1. Chudino! V dnešní době být bez netu se vážně rovná katastrofě! Navíc studentský život bez netu je několikanásobně náročnější. Budu držet palce, ať to tam u vás brzy vyřeší a ať se moc dlouho netrápíš.Rok 2007. Ani se mi nechce věřit, že je to video staré skoro 10 let! Ali se skoro nezměnila. Dobrá, jde poznat, že je tu mladší, ale o 10 let? Ona pořád vypadá jako panenka, a tady zrovna tak.
    Áááá, ve videa z Fantoma taky doufám. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mohla jsem jen děkovat Bohu, že jsem měla na disku nahraný Downton Abbey, ale ani to mě zase tak netěšilo, mám to ještě v moc živé paměti. Byl to náročný týden. :D :D Bez internetu už nejde fungovat. :DNení fér, jak někteří lidé nestárnou. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky