Oněginův Démon


Když jsem v posledním článku této rubriky spekulovala o záhadných Ivanových fotkách a přisuzovala je plánovanému muzikálu "Zázrak Yudo", mýlila jsem se. Skutečně se jedná o promo na nový muzikál od Makers Lab, ale není to "Zázrak" ale muzikál jménem "Oněginův Démon", což je svým názvem už dost výmluvné.
ML příští sezonu uvede muzikál věnovaný čistě své postavě Démona z Oněgina na což jsem hodně zvědavá, protože postava a charakter Démona mi přišla natolik záhadná a nevysvětlená, až mě to začalo iritovat a především můj problém s Démonem spočíval v tom, že jako takový v příběhu nefungoval, místy dokonce překážel, nebo mátl. Fakt, že o něm dělají celý samostatný muzikál mě tedy šokuje, ale veškeré soudy si samozřejmě nechám až na chvíli, kdy z díla něco uvidím a uslyším.
Titulní role Démona se podle všeho zhostí Ivan Ozhogin. Démon z Oněgina, Serhej Khudyakov, by zřejmě v této verzi Démona neuzpíval? Čas ukáže, jsem velice zvědavá.

Zdroj:
https://new.vk.com/musicalonegin

Komentáře

  1. Záhada vyřešena :-)
    Taky jsem překvapená, protože s postavou Démona v Oněginovi mám stejný problém. Chvilku se tváří, že démon má být metaforou Oněginova jednání a chvilku zase jako by se jednalo o charakterní postavu. (Uf, já jsem pořád tápala nad touto postavou.) :-)
    Zvědavá jsem, což o to, jen doufám, že tohle má být "náhrada" za muzikál Oněgin, který potřebuje přepracovat jako sůl. Protože jestli nechají Oněgina jen tak bez úprav, tak mě naštvou. (Tohle provést s Puškinovou předlohou a ještě si k tomu chystat další 2 muzikály?!) :-)
    Nechám se překvapit - věřím, že fanoušci zase budou net zásobovat nahrávkama. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No prááávě! Co si o Démonovi myslet? Kdyby aspoň chování Démona v průběhu toho muzikálu bylo stejné, ale on pořád otáčel! Ugh! :D
    Ano, ano, zdá se, že Démon nahradí Oněgina...což je na jednu stranu smutné, ale na stranu druhou to zase není /taková/ škoda. A jestli pak Démon bude dávat nějaký smysl...
    Jinak mě pobavil komentář jedné blogerky k tématu, který zněl "jestli si myslíte, že by na vás byl Puškin pyšný, tak ne, nebyl". :D To vystihuje moje pocity ve vší přesnosti a sarkasmu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Haha, přesně. :D Puškin by z toho moc nadšený nebyl :-)
    Sice chápu, že je Démon divácky atraktivní postava, která se prostě líbí, ale já bych přece jen byla radši, kdyby ho z tama vyškrtli úplně.

    OdpovědětVymazat
  4. Démon se možná líbí po té estetické stránce, ale jinak...:D
    I lidé co tu postavu seriózně mají rádi musí objektivně uznat, že tam prostě nepatří. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ha nakonec spojí démona z Oněgina s Wolandem a bude tu nový muzikál který nám vysvětlí tu stejnou závěrečnou píseň :D
    Nu Serža by to fakt neuzpíval ale třebas bude tančit v tanečních pasážích :D bude to jako v tanzu :D
    Nu občas se navíc démon choval až příliš kladně nebo spíš lépe řečeno s osobami velmi soucítil :D třebas nám vysvětlí proč :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky