Drew Sarich & Endwerk Orchestr živě ve Vídni

Drew měl 25. 5. 2016 koncert ve Vídni, což byla samozřejmě skvělá příležitost, aby odprezentoval písně ze svého nového alba Let him go.
Zdokumentované máme tedy hned dvě nové písně: Red a Keep On Driving a já velmi děkuji natáčejícím a sdílným fanouškům. :)
Obě písně v sobě nesou typického Drewa, atmosféru kterou zachytil i ve svém prvním albu, přesto jsou unikátní, chytlavé a nové. To v kombinaci s Drewovým úžasným jevištním vystupováním a charismatem tvoří fantastickou kombinaci i pro člověka jako já, který tento styl běžně nevyhledává.
Ze dvou písní je mi o něco bližší pomalejší Keep on driving, vyžadující větší míru procítění, s kteroužto výzvou si pan herec Drew poradil velmi lehce a dojemně. :)




Komentáře

  1. Já netušila, že Drew má nové CD. :-) To je dobré vědět, díky za info :-) a videa, of course, zlatí fanoušci :-)
    Mě se zase víc líbila "Red", je taková svižnější a výraznější :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky