Die Schatten Werden Länger - Mark Seibert, Lukas Perman

Po nějaké době tu máme zase video týdne z muzikálu Elisabeth, které je od hodné fanynky či fanouška opatřeno anglickými titulky.
Co se obsazení samotného týče, o Markovi už toho na tomto blogu padlo mnoho a tak víte, že je moje nejoblíbenější Smrt (ty divné věci, co občas muzikálofilové vypouští z úst!) a prostě zosobňuje všechno co jsem si v této roli třeba i podvědomně představovala výrazově, hlasově, jevištní prezencí, charismatem...
(A je to náramný fešák).
U Lukase je to pro mě těžké říct, já jsem na Rudolfy zvlášť vybíravá snad proto, že jen málo herců se mi v této roli skutečně líbilo. :D Z Lukasova Rudolfa jsem toho obecně viděla docela málo, ale v tomhle konkrétním videu na mě zapůsobil velmi dobře. Napětí mezi ním a Markem by se dalo krájet, scénu nehrál pouze s odevzdanou rezignovaností, ale i s citlivě pojatým vnitřním konfliktem, vzdorem a bolestí, což bylo impozantní, protože jak říkám, herci na mě v této roli málokdy dělají dojem. :D

Krásný nový týden!


Komentáře

  1. Mark... i kdyby to nebyl takový hezoun, tak by stále měl místo mezi oblíbenými představiteli téhle role. (Haha, skloňování množného čísla "smrt" - "oblíbenými Smrtmi" je velmi zvláštní. :D)
    On má úžasný charisma. :D
    Hm, já vlastně ani nevím, kterého herec je můj nejoblíbenější Rudolf... fakt nevím. Vlastně mám ve škatulce oblíbené hlavní trojici a vedlejší role už ne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu proč ses tomu skloňování raději vyhnula. :D A Mark je samozřejmě můj oblíbenec nejen proto, že je hezký, to bych nechtěla aby tak vyznělo. :D
    U Rudolfa je to těžké....má velmi dojemný příběh, ale příliš málo prostoru, než aby nad ním člověk déle přemýšlel. To pak musí jeho představitel jo zářit, abych si ho nějak zvlášť zapamatovala. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mark Seibert mě uplně uhranul ...jeho zpev,muzske charisma ten jeho uhrancivy a spalujici kukuc...proste...On snad vyzpiva vsechno ... je proste BEST <3-

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto souhlasím, je těžké mu odolat. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky