Lottin (ne)divadelní deníček: Květen, červen

Tak joo, hned druhý díl mého měsíčního shrnutí nevyšel a celý měsíc jsem ho zmeškávala. Ale to se stává. :D
Ale co, není úplně od věci spojit květen a červen v jedno, protože v červnu se v mém životě nestalo doslova vůbec nic zajímavého. :D A červenec bude ještě horší. :D

Nutno podotknout, že je to celé hlavně o křišťálových lustrech.

image host

Jako člověk, který většinu času tráví tím, že se ohledně něčeho stresuje je pro mě zvlášť důležité hledat uklidňující činnosti. Poslech klasické hudby (zejména Mozarta a Čajkovského) a pečení už jsou dva body na mém seznamu. Dále mé myšlenky velmi úspěšně odvádí sledování Gilmorových děvčat, což je můj seriálový evergreen a Late Show with Stephen Colbert, který se prezentuje na poměry amerických talk show neobyčejně inteligentním humorem. Ačkoliv nějaké ty silly hlouposti tam zařazuje taky, ale to asi nemá na výběr vzhledem k americkému publiku, které jeho chytré vtipy obyčejně nechápe.



image host

Důležité poselství za touto fotkou: NdB má svoje bonbóny!
Konec hlášení.
Nicméně k tomu, jak jsem se k tomuto bonbónu dostala je velmi pozoruhodná historka. Brzy ji sem sepíšu taky.

image host

V květnu poprvé do Mahenky, jééééj! Králova řeč, jééééj! :D


image host

Můj sen sedět v divadle pod křišťálovým lustrem se splnil jen částečně. Seděla jsem spíš tak nějak...téměř vedle něj. Příště. :D


image host

Skrytý brněnský poklad: prvorepubliková vila Stiassni, kterou jsem v květnu navštívila. Následující fotky jsou náhodné kusy nábytku, které se mi tam zalíbily. S pozoruhodným detailem na...křišťálové lustry.


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Jsem to, čemu se asi říká nerd, a pořídila jsem si repliky Sisiných hvězdiček do vlasů. Ale usoudila jsem, že Sisi sluší víc, tak jsem jí je zase vrátila.


image host

Svatý kopeček v Mikulově. :D

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Milé děti, choďte do divadla. Choďte do divadla i v podmínkách mírně bojových.

image host

Myslíte, že uniknete fotkám Alíka? Ne. :D

image host

Ten pocit, když člověk o přestávce korzuje divadlem a z okna uvidí sboristy v dobových kostýmech.
Příliš epický pohled na to, abych se nestala paparazzim.

image host

A jedna z prvních věcí, kterou jsem musela udělat po Traviatě? Přečíst si literární předlohu, ofc! :D


image host

Mé poslední představení v sezoně 2015/2016! A mimořádně depresivní plakát! (Což ode mě platí za kompliment. :D)

image host

Můj život se zatím nenese ve znamení úspěchů ani mimořádnosti, nicméně v dělání polštáře Alíkovi vidím svůj životní plán B.

image host


A celé to zakončuji růžičkami z maminčiny zahrádky.

Kniha měsíce (měsíců): Asi nepřijdu s ničím překvapivým, protože už jste to viděli na fotkách výše, ale Dáma s kaméliemi od Alexandra Dumase. :D
Film měsíce: Tady se projevuje jak málo se dívám na filmy....
Seriál měsíce: Ony zmiňované Gilmorovy děvčata.
Video měsíce: Ve svých složkách z Mistra a Markétky mám jen jedno jediné video na kterém jsou spolu v Kytici smutku Victoria Zhukova a Rostislav Kolpakov, je to možné? :D A nemohla jsem ho už na YT zpětně dohledat, tak jsem ho prostě nahrála znovu. :D


Komentáře

  1. Momentálně mám sklon články s "pravidelným" zveřejňováním prošvihnout, takže: these things could happen. :D
    Jj, v dnešní době je většina lidí ve stresu a uklidňující činnosti potřebuju jako sůl. :-) Jé, naposledy jsem pekla na střední (možná, že to bylo naposledy na základce?) ani nevím, je to už delší čas. :-)
    Jsem ostuda, ale na všechny díly Gilmorek jsem se podívala až v prvním ročníku na výšce. Hm, pozdě jsem doháněla kulturní znalosti. :-)
    Óóó, dokonce i bonbóny! :D Na tu historku s nimi se těším :-)
    A já bych čekala, že jako fanoušek POTO se pod lustr v divadle zrovna nepohrneš :D
    Jů, skvělý fotky z vily. :-)
    Jééé, hvězdičky!!! :D :D
    Ani v tomto případě se návštěva divadla nesmí vynechat :-)
    Aliček je roztomilýýýý :D :D
    Ty sboristy bych si taky vyfotila :-D
    Dámu s kaméliemi jsem si chystala přečíst asi před... cca 3 roky. Ale nakonec jsem přečetla necelou první kapitolu - začátek mě nebavil a protože jsem se potom musela soustředt na školu, tak jsem knížku vrátila do knihovny. Asi jí dám druhou šanci - jen nevím kdy. :-)
    Krásné růže :-)
    Noné, tohle video asi nemám, takže díky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, chápeme se. :D
    Já peču jen občas a můj repertoár se v podstatě skládá jen z muffinů a případně sušenek, takže to u mě taky není zase tak slavné. :D
    No je to divné, že? Fantomáci by měli být ohledně lustrů chytřejší. :D
    Ohledně Dámy s kaméliemi....některé pasáže jsou takové trochu ufňukané, začátek zejména, tak možná to tě zprvu odradilo? :D Ale doporučovala bych to zkusit znova. :)
    Není zač. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci do divadla.
    Já chci s Lotte do divadla.
    Lotte, pojďme do divadla!
    Lotte, proč se sakra přes léto nehraje?

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky, já taky, já taky! Už jsem hrozně kulturně deprivovaná!!!
    Je to hrozné, máme absťák. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nojo, léto a jsou divadelní prázdniny...Ale fotky jsou krásné, díky hlavně za Mikulov, tam bylo báječně...

    OdpovědětVymazat
  6. Jojo - uklidňující maličkosti které udělají OBROVSKOU službu. Za mě je to výlet. - Samostatný výlet! Často jakási pohanská obdoba křížové cesty. Vydávám se hledat potenciální svatobory. Nebo právě pečení. A čtení!
    Joo divadla! Presně! Zrovna v létě, kdy mají čas opravdu VŠICHNI a mohli by chodit do divadel častěji, než přes rok se dávají jen Shakespearovské slavnosti  (na které jsem - ZASE - zapomněla koupit lístek). Já osobně dávám přednost alternativnímu divadlu - ale to už je příběh NDM...
    V tomhle je léto fakt nedostatek;:D

    OdpovědětVymazat
  7. Výlety, procházky...ano, ano, taky skvělá metoda. A čtení, ach samozřejmě. Jak jsem ho mohla nenapsat. :)
    Na druhou stranu, někdy si herci musí odpočinout, ale je to blbé, chodila bych jako divá. :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky