Jan Ammann střídá Marka Seiberta v roli upírského hraběte

Už předem se avizovalo, že Tanz der Vampire v Berlíně bude mít dva Krolocky a že Marka Seiberta v roli Krolocka 12. 7. 2016 vystřídá Jan Ammann, který hraběte už hrál v Oberhausenu v roce 2008 a ve Stuttgartu v roce 2011.
Tehdy jsem ještě nechápala proč to, teď už jsem ale chytřejší a vím, že Mark z Tanzu odstupuje kvůli svému novému projektu, světové premiéře muzikálu Schikaneder, o kterém jsem psala tady.
S Markem se loučím jeho fotkami v roli hraběte - videí jsme se bohužel nedočkali a pokud ani žádná neexistují, je to velká upírská tragédie. :/


image host


image host

image host

image host


Zdroj:
https://www.facebook.com/TANZ.DER.VAMPIRE

Komentáře

  1. To jsem nevěděla, že jej střídá Jan - já věděla jen o Thomasu Borchertovi, ale ten jej bude asi hrát později :D
    Doufám, že Mark se potom do role hraběte vrátí :-) (moc dlouho si jej tady nezahrál)Tyhle fotky jsem taky neviděla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zase teda nevěděla o Thomasovi :D :D :D tak jsme se krásně doplnily. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak pro mě je to vyloženě tragédie. :( Já jsem prostě na Marka těžce vysazená :D Jan je jedním z nejhezčích Krolocků, to je sice pravda, ale přesto Mark je Mark :D
    Mark se určitě vrátí, musí!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný fotky, jsem také pro Marka.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Ber to tak, že Marka teď čeká velmi zajímavý projekt, na který se moc těším. Pokud se z toho něco dostane ven. :D
    A není všem dnům konec. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky