Mistr a Markétka A-Z: H (2)

A máme tu druhý díl věnovaný Helám, který patří Anně Kovalchuk. :)

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Anička sice není perfektní zpěvačka, ale je úžasná herečka. Díky tomu je to má nejoblíbenější Hela. O trošinku ji mám radši než Marii, i když připouštím, že je Maria pěvecky i herecky skvělá. :-)
    PS: Jsem ráda, že jí potom tu paruku změnili. Sama o sobě se mi nelíbila, ale je pravda, že jí to v ní slušelo. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. phantom-love-never-dies19. července 2016 v 12:40

    Anička je rovněž úplně ultimátní Markétka...když to řeknu takhle úplně napříč všemi žánry, protože tím výrokem míchám dohromady film a divadlo. :D
    Co se týče toho, koho mám nejraději jako Helu jsem strašně rozpolcená mezi Marií a tady Annou. Možná se trochu víc kloním k Marii.
    Anna má takový univerzální obličej, kterému sluší snad všechno. Je to šťastná žena...hodně typům obličeje by taková paruka značně nelichotila, ale Anna dokáže nosit asi cokoliv. Ale taky jsem byla ráda, když jí tu paruku vyměnili, nová se mi líbí mnohem víc a Anně s jejími jemnými rysy velmi svědčí. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky