For Sarah - Max Von Essen

Omlouvám se za tu nečinnost. Je to velmi smutné, ale to jsem se tak urputně snažila dopsat svoji povídku. A ona stejně pořád není. :D :D :D Nemám co k tomu víc říct, nějak se mi nedaří domluvit postavám :D

Co se videa týče, máme tu For Sarah z americké inscenace Tanz der Vampire/Dance of the Vampires. Tahle produkce je problematická a mám hodně důvodů, proč ji nemám ráda.
Nicméně, když si z ní člověk vyzobe ty perličky, objeví poklad. Tady Max je úžasný Alfred, tahle konkrétní píseň má dobrý staging (i když co by se zrovna na téhle písni dalo zkazit...i když tahle produkce je všeho schopná) i překlad....je to tedy ta moje "perlička". :D
Velice vřelá reakce publika mě potěšila, jelikož byla zasloužená, plus ještě pochvalná zmínka za osvětlení scény, které bylo zvlášť v závěru, kdy Alfred přešel ze světa snů o Sáře zpět do reality naprosto on point.

Krásný týden. :)


Komentáře

  1. Poté co jsem z této produkce viděla pár úryvků, už jsem neměla odvahu podívat se na další části nebo na celé představení. :-)
    Tak jsem ráda, že jsem z ní viděla i nějakou tu dobrou část. Je hezké vidět, že ne všechno na Tanzu zkazili :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky