Mistr a Markétka A-Z: H (3)

Je tu třetí díl věnovaný na počest všem Helám, který dnes patří Polině Kuzovkove, která v obsazení působila jako cover. Proto nehrála příliš často, není s ní bohužel mnoho videí ani fotek. A tak je to dnes kratší než obvykle, protože tohle jsou všechny fotky, které s ní mám. A proto pokud někdo máte ještě nějaké, které mi zůstaly utajeny, prosím pošlete mi na ně odkaz, budu ráda. :)

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Máš jich určitě víc než já. :-) Možná, že ještě někde jich pár je, ale asi moc ne.
    Škoda, že neměla víc příležitostí/představení, hlasoě byla moc dobrá a věřím, že postupně by vypilovala i hereckou stránku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je škoda, že tak nějak tiše zmizela, viděla jsem v ní potenciál. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky