The Dreamcatcher - Úvod

Nervózní ten čas, kdy představuji novou svoji fanfikci. Ale já už bez toho psaní nějak nemůžu být a snad mi to někdo bude číst...:D
Mám pocit, že k této povídce musím napsat menší vysvětlující úvod aneb o co vůbec jde.
Tak tedy: příběh jsem zasadila do minifilmu Korzet. Který nikdo neviděl a nevíme o něm nic, než pár útržkovitých informací. A to mi přišlo skvělé! Skoro jako bych byla na nějakém kurzu tvůrčího psaní, někdo mi dal zadání v podobě toho mála co o Korzetu víme a poraď si se zbytkem jak umíš! :D
Já jsem vždycky název města, kde se děj Korzetu odehrává psala jako Tvayburg, čistě proto, že mi to tak vyhodil Google, ale díky teaseru Korzetu už vím, že tvůrci to zamýšleli jako Twighburg. Poněvadž už jsem si Tvayburg moc zafixovala, rozhodla jsem se, že název císařství nechám jako Twighburg a hl. město bude ten můj patvar Tvayburg. Povím vám, že není moc kreativní, když se císařství a hlavní město jmenují stejně, jen se jinak píší, ale doufám, že zbytek už bude trochu víc vynalézavý. :D
Korzet je samozřejmě steampunk a to je žánr, kde je prakticky dovoleno vše a tak jsem si řekla: když už, tak už a tahle povídka bude svým způsobem trochu unikátní tím, že se v Tvayburgu sejde hned několik muzikálových postav z odlišných titulů. Prostě takový crossover, aneb já si zkrátka troufám. :D
První kapitolu vydám záhy po tomto článku a za tu záplavu informací a jmen mě asi budete nenávidět, ale věřte, pro mě to bylo horší protože první kapitoly jsou prostě...těžké a ta blikající čárka ve Wordu se vám posmívá. :D
Snad se bude líbit. :))


Komentáře

  1. Lotte!!!!! Jsou snad druhé Vánoce nebo co?!?!? :D Že ty chceš, abych se u tebe na blogu ujuchala radostí - přiznej se! :D
    Nová povídka! A já jsem po skončení "Ice Mana" doufala, že přijdeš s novým dílkem - a ono jóóóó!
    To ohledně Tvayburgu/Twighburgu: sice chápu tvůrce, proč použili anglický výraz, ale ta azbuka "na mapě" by mi rozhodně nevadila. Já vím, že je to smyšlené císařství, ale když to natáčeli Rusové, tak proč se k tomu otáčet zády?
    Jé, to je super, že jsi to takhle rozdělila. Je to neskutečně milý detil. (Navíc, na "Tvayburg" jsem si už zvykla.) Nene, mě to přijde jako dobrý nápad. :-)
    "Když už, tak už..." óóóó... máme se na co těšit! (spokojeně si mnu ručičky)
    Crossover? Jů, mimimimimiMI!
    Neéé, Lotte. Budeme se aspoň na čtení víc soustředit. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje, tak jsem ráda, že problém Twighburgu a Tvayburgu je vyřešen ke spokojenosti. :))
    Tak snad se to bude líbit. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky