Mistr a Markétka A-Z: F

Po dlouhé době zase moje abecední nostalgické články. Dnes ef jako Frída! :)

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


image host

image host

image host

Komentáře

  1. Elena je jako Frída prostě skvělá. :-) Docela bych byla zvědavá i na Julii jako její novou alternaci.

    OdpovědětVymazat
  2. Je škoda, že se přestaly natáčet videa ve chvíli, kdy přišli noví lidé do obsazení. Kristina Kuzmina jako Hela, Julia Romanova jako Frída....a my z toho mám jen nějaké fotky, případně s trochou štěstí audio. Achjó!

    OdpovědětVymazat
  3. Haaa, tak to jsem ani neviděla. Noné! Tak Kristina se....hodně kroutí? :D Já nevím, co víc si z toho vzít, ono nejde moc vidět na její obličej. :D Trochu Démonky tam taky vidím, pravda.Ehh, taky by mě zajímalo, jak se Hela dostala na tu podlahu. Buď ji tak omráčil pohled na Wolanda a Markétku (stupidní scénář), nebo ji srazil Woland (stupidní scénář). For either way you choose you cannot win! Nevím, nepřijde mi to jako dobrá změna. Jsem ráda, že pořád zkouší nové věci, ale občas už to přehánějí. Tohle je bohužel ten případ.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky