Das Phantom der Oper - Max Niemeyer, Elizabeth Welch

Produkce Fantoma Opery v Oberhausenu je snad ta nejtišší, ze které toho skutečně moc nemáme a tak mě potěšila tahle aslespoň koncertní videa německého obsazení. Fantoma zpívá Max Niemeyer, který hraje sice Raoula, ale zaskakuje i za Fantoma, takže si ho můžeme poslechnout i v jeho podání méně slyšené titulní písni. Mimo FO na akci zazněla i Music of the Night tady.
Max je roztomilý, ty jeho kudrlinky jsou skutečně raoulovské. Má takový mladý, příjemný hlas, ten je teda taky spíš raoulovský, ale poslední dobou se obsazují čím dál tím mladší herci Fantoma, tak už to není zase taková výjimka. :D
Jeho pohyby jsou takové velmi rozvláčné, on se tak moc snaží působit fantomovsky, až je takový lehce gumový, ale ono to působí roztomile, já mu to nevyčítám. Asi teda ne moc fantomovsky, ale dávám mu rezervu na to, že je to koncert. :D
O Elizabeth už jsem se párkrát rozepisovala, ale tak: hlasově je skvělá, má lehké výšky, trochu operní nádech v hlase, který zní velmi mladistvě. Opět je to koncertní verze, takže o herectví nic moc nepovím, je tam taková spíš usměvavá, využívá toho, že narozdíl od skutečného představení nemusí být vystrašená. :D
Tak ať vám zítra začne hezký nový týden. :)

Komentáře

  1. Max jako Fantom... nezvyk, to je o fakt nezvyk. Já ho mám stále zafixovaného jako Alfréda z Tanzu.
    Hlasově zní dobře.
    Jeho gestikulace na začátku Title songu nebyla úplně nejšťastnější, ale od druhé poloviny už to bylo fajn. A v MOTN byly krásné momentky. Maxův Fantom je velký romantik. Kolikrát ji tam hladil po paži, po vlasech, bral ji něžně za ruku. :-)
    Na Elizabeth se musím do budoucna víc zaměřit, protože mi přijde skvělá. Hlasově rozhodně, herecky... jak píšeš, je to koncert, ale to její podání mi v kombinaci s Maxem přišlo milé. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s MOTN, byl strašně milý a něžný, Elizabeth okouzlení určitě ani nemusela hrát. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky