Zkoušky Fantoma Opery v Japonsku

Nastala velmi vtipná situace a to, že sice už máme fotky japonského obsazení FO z právě probíhajících zkoušek ale...pořád nevíme, kdo v tom obsazení vlastně je. Nic nebylo oficiálně oznámeno a žádný nadšenec japonského muzikálu zatím tváře z fotek nepmohl identifikovat. :))


image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Zajímavé - spíš bych čekala, že to bude naopak, nejdřív jména a až pak fotky ze zkoušek. :-)
    Japonská Meg vypadá jak panenka. :-) Hm, ty rukavice, co má představitel Fantoma během zkoušení jsou zvláštní (jako první mě napadlo, odkdy nosí Fantom rukavice?) :-)
    Paruka Carlotty z Notes/Primadonna se mi líbí (i ten fešný klobouček na ní).

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nejvíc líbila závěrečná fotografie jelikož je z té nejlepší scény (teda výjimkou je tato scéna zobrazená v českém prostředí, ale to je téma na jindy) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hihi, taky mě napadlo, že japonská Meg je úplně rozkošná. :)
    Fakt nevím, co jsou ty rukavice zač, hihi. Možná byl nemocný a nechtěl svoji Christine nakazit...? Jenže proč by nosil zrovna rukavice, to spíš roušku nebo tak...tož nevím, jsem ztracená. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já si nemůžu pomoct, Japonci v historizujícím evropském oblečení (a s blond parukou navíc) mi přijdou legrační. :D Ale třeba Carlottě Japonsko vyloženě prospívá. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ono jde v tomto ohledu asi o zvyk. Třeba ta jejich Meg je roztomiloučká a jak říkáš i Carlottě se daří dobře. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky