Till I Hear You Sing - Christian Alexander Müller

V minulém videu týdne jsem o Christianovi psala asi tak, že jeho jméno znám, četla jsem na něj mnoho chvály, ale že to je tak vše a neviděla jsem nic, podle čeho bych ho mohla víc posoudit. To si vyloženě říkalo o jediné...hned další týden to napravit. A tady jsem. :D
Musím na začátek učinit přiznání...začátek toho videa jsem strávila zkoumáním Christianových očí....přemýšlela jsem, jestli je má namalované, nebo je to hra stínů. Na nic jsem nepřišla a musela se pokárat za řešení takových nepodstatných věcí. :D
Když se přesunu k věcem na kterých opravdu záleží - Christianův projev a talent, zaujal mě jeho hlas. Velmi příjemný, mladě znějící. Zpívá Fantoma a zní jako Raoul, zhruba tohle mě napadlo. :D Jaká to jedinečná kombinace v jednom člověku! :D
Když zpíval dál a odhalil hlubší polohu svého hlasu, kdy zněl fantomovsky ponuře a tajemně, přehodnotila jsem svůj názor asi tak, že Christian je univerzální hlas co může znít jak raoulovsky, tak fantomovsky, aneb opakuji se: jaká to jedinečná kombinace v jednom člověku! :D
Strašně mě zaujalo, jak on se během zpěvu pohybuje...jak naklání hlavu dolů, když zpívá hluboko a téměř se staví na špičky, když jde do vysokých tónů...jéje, to je milé, nejspíš bezděčné, ale stejně milé. :D
Hereckým podáním té písně...kteréžto je brát s rezervou, když je to koncert, ale stejně tu nějaké je...oni se v tomhle muzikáloví herci nezapřou a hrají, ať už zpívají při jakékoliv příležitosti :D...no, připomíná mi Ramina. A vím, že takhle bych srovnávat neměla, ale něco na Christianovi mi asi asociuje Ramina tak výrazně, že jsem se tomu srovnávání nevyhla i přes to, že takovému porovnávání herců se obyčejně snažím vyhýbat.
Souhrnem už chápu, kde se na Christiana bere ta chvála, možná si ho spíš dovedu představit jak zpívá spíš Why Does She Love mi než TIHYS, ale celkově se mi velmi zalíbil a jsem ráda, že mezera mého muzikálového vzdělání je napravena, protože jsem přicházela o hodně.
Nastartujte zítra krásný nový týden. :) xxx (Mě v něm přejte štěstí).





Komentáře

Oblíbené příspěvky