Kostýmové zkoušky Liebe Stirbt Nie

Liebe Stirbt Nie už klepe na dveře a tak není divu, že hercům už se upravují kostýmy. Aneb mé přání vidět Gardara Thór Cortese jako Fantoma už bylo částečně vyplněno a máme jeho fotku v Erikově kostýmu, už jen maska chybí. :)
Přináším jedno zákulisní video ze zkoušek kostýmů, které jsou hercům, jak vidno, dělány nové na míru...tak trochu jsem přemýšlela, jestli budou pracovat s přepracovanými australskými, nebo si udělají nové, tak tady je odpověď. :)
Video je to opět takové anglicko-německé, díky Gardarovi, což je super, protože něčemu rozumím. :D Musím říci, že se mi Gardar zamlouvá víc a víc, je to strašně milý sympaťák. :)
Rachel je zase takové sluníčko, působí pořád pozitivně naladěná a věřím, že budou mít s Gardarem skvělou chemii na jevišti i mimo něj.
Ale na to si teprve musíme počkat. :)
Video ZDE.


image host

image host

Komentáře

  1. Už to začíná! Pomalu se začínají objevovat fotky a dokonce i video.
    Připadá mi, že chemie mezi nimi bude dobrá, ale to se uvidí až z nějakého videa. Oba jsou mi moc sympatičtí :-)
    Předtím, když použili ukázky z dvd z Melbourne, tak jsem si myslela, že použijí i jejich kostýmy. (A já jsem tak chtěla srovnávat.)
    Kdypak asi bude upoutávka z show samotné?

    OdpovědětVymazat
  2. Mě taky přijdou strašně milí...doufám, že se s nimi objeví nějaké video z muzikálu! :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky