Teaser ke Korzetu

Uíííí, je to tu! Je to tu! Připravte se. :D
První, žal jen minutové video, z Korzetu je na světě.
Ivan se v něm mihne jen dvakrát, ale stojí to za to! :D
První je ve scéně v maškarní, z takového úhlu, že ho poznávám jen díky faktu, že vím co měl za masku z fotek.



Druhý moment je o něco zajímavější. Je to doslova záblesk, takže jsem si video stáhla a vrátila se k němu, abych vůbec zjistila jestli je to vážně Ivan a s kým to tam má ten...moment. :D Čekala jsem, že to bude hlavní hrdinka, dáma v červeném z plesu, ale nene....je to Vera Sveshnikova, jeji postava Elvíra!
A...um...woooow. Asi se vskutku máme na co těšit, mí drazí. :D






Komentáře

  1. Áááá, je to tady!!! Upoutávka ke Korzetu s Ivanem (a Verou)! :D
    Po milionté opakuji, že co nová zpráva o tomhle filmu, to perla! Jsem zvědavá, co se z příběhu vyloupne. Vypadá to úžasně tajemně. Záhadné mysteriózní příběhy... to já ráda. :-D
    Ta momentka s Ivanem a Verou... páni, páni, páni!!! Jůůů, vypadá to, že Ivan bude mít nějakou milostnou avantýru s Verou. Dokonce je odhaleno její jméno. :-) Tak to se tam jen tak nemihne - za to jsem ráda. :-) (A navíc ještě budou ti dva ve filmu spolu!!! I když asi jen na krátkou chvíli. :-) )
    Strašně moc se těším!!!PS: Ani nevím, kdy má film premiéru? Podzim? Už aby byla premiéra (a nějaká zlatá duše dala film na internet). :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, tohle vypadá vážně hodně, hodně dobře. Zatím to vypadá jako něco, co je přesně můj styl...možná trochu moc děsivé, ale stejně..! :D
    A Ivan a Vera! A budou spolu mít aférku. Juhuuu! :D
    Já se tak těším, až to unikne někam na internet. Klidně se na to budu dívat bez titulků aniž bych rozuměla, who cares! :DJá se přiznám, že taky nevím, kdy to premiéruje...všude jen čtu "premiéra se blíží", ale bližší informace hledám marně. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky