Premiéra nového londýnského obsazení

Včera, 7. 9. 2015 se své premiéry dočkali mimo jiné hlavní trio FO, John Owen-Jones jako Fantom, Celinde Schoenmaker jako Christine a Nadim Naaman jako Raoul. O kompletním listu novho obsazení čtěte ZDE.
V ideálním světě bychom měli nějakou nahrávku, v tom našem si alespoň postačíme se čtyřmi fotkami z onoho představení a after party a popřejeme novému obsazení skvělou sezonu. :)

image host


image host

image host

image host


Source:
Freek Bartels' and Renske Schoenmaker's open Instagrams
https:/http://broadwayhopeful23.tumblr.com/
/instagram.com/p/7WjGu8pN6U/

Komentáře

  1. Oooooooooo! Ja som nevedela, že sa akurát teraz mení obsadenie. Musím sa pochváliť, dva mesiace som teraz v Anglicku a v piatok sa na 90% zastavím v Londýne na Fantóma! Ak mi dajú voľno. Ale musia mi dať voľno! :D A miniem na to zvyšné peniaze zo svojej prvej výplaty a potom zomriem, lebo John je znovu Fantóm? Oh! Bože, ako sa teším! :D Plus Christine vyzerá veľmi sympaticky, dúfam, že bude skvelá.  Áááá. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty uvidíš Johna?!?! Omůjbožé! Ty uvidíš Johna! OMG! :D Ty uvidíš toho nejlepšího Fantoma ever...whoa! :D Určitě pak poreferuj. :)
    A tak celkově ti závidím tu Anglii, moc si přeju se tam někdy zase podívat a zůstat tam déle než posledně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ramin teraz plače do vankúša nad hentou tvojou vetou. :D Skutočne nemôžem byť viac nadšená z toho, že sa obsadenie zmenilo práve teraz! :D Toto zistenie ma strašne potešilo. :D Dúfam, že to všetko vyjde ako má a potom určite niečo napíšem o takom jedinečnom zážitku. (:Hej, som veľmi rada, že som išla, ale budúci týždeň idem domov a nemôžem povedať, že by som sa netešila. :D Ale oplatí sa určite aspoň na pár mesiacov, aby človek stratil romantické austenovské ideály. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Promiň, Ramine, ale John je můj Fantom. :D
    To máš mega štěstí...fanoušci si totiž na předchozího Gerónima Rauche docela stěžovali, protože prý zpíval dobře, ale hrál nudně a nikdy nepřišel s ničím novým či zvláštním. Ale jen papouškuju review, co já můžu vědět. :D
    Jéje, určitě napiš! :)Tak doma je doma, to se nedá nic dělat. :D
    Já byla v Anglii jen týden a k FO jsem se dostala tak blízko, že jsem se zašla podívat dovnitř do Her Majesty's, vzala si letáček, pokochala se nad cast board a odešla. :D Srdce mi krvácelo. :D :D :D Už je to dva roky ale pořád je to stejně smutné. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vieš čo, ja asi navždy budem ľúbiť 25ku najviac, lebo ...som mrcháč a ostatným nedávam až takú šancu, ako tomu skvelému triu v 25ke. :D Okey, John je megaskvelý, to uznávam! :D Áno, pamätám si Gerónima ako Jean Valjeana a keď som zistila, že hrá Fantóma, tak som bola taká, že...méh. :D Ale aj keby tam bol stále teraz on, tak by som určite chcela ísť na Fantóma do Her Majesty´s. :) To bez ohľadu na obsadenie. :D Okey, keby Katie Hall hrala Christine, tak to seriózne zvážim, ale možno aj ju by som zniesla. :DOdkedy som tu, už som v Londýne raz bola a okolo Her Majesty´s sme len prešli, presne poznám ten pocit, keď srdce krváca. :D Ak sa tam skutočne v piatok dostanem, myslím, že moja povznesená nálada tam rozmláti strop alebo čo. :D

    OdpovědětVymazat
  6. U mě se tak vyvíjí názory...mé dva, tři roky staré já by mě zavraždilo něco takového psát. :D Ale už jsem schopná dívat se na pětadvacítku trochu kritičtěji, ale stále ji zbožňovat i přes to. :D
    Aaach, já zapomněla na tu tvou averzi ke Katii. :D Hehe, zrovna na Katii bych se s Johnem ráda podívala, ale to je věc vkusu. :D :D
    Jsem zvědavá jestli uvidíš Celinde nebo její alternaci Emmi, když už tak rozebíráme Christine...protože v POTO v Londýně je zvykem, že právě pátky jako Christine vystupuje alternace. :)Ty jsi aspoň procházela s nadějí, že se vrátíš v rozedraném srdci...ale já...:D
    Fantom bortí lustry a ty rovnou stropy...classy! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jedna moja časť sa chce spýtať, na čo si kritickejšia v 25ke. Druhá časť to nechce vedieť, aby to potom náhodou nebrala rovnako, takže...nehovor mi. :D
    No Katie ja nepotrebujem vidieť absolútne v ničom. :D A uvidíme, dám ti vedieť, koho som videla. :D Ozaj, počuj, ty budeš zrejme takúto vec vedieť, čo sa stalo so Sierrou a Tamom? Lebo sa mi zdá, že som videla niečo také, že už nie sú spolu, či čo, to je vážne pravda?No vtedy to ešte nebolo až také isté, ani teraz ešte úplne nie je, ale idem silno veriť, že všetko vyjde.(:

    OdpovědětVymazat
  8. Budu tedy mlčet. :D Znám to: když přede mnou někdo kritizuje něco, co jsem do té chvíle pokládala za dokonalost, tak nad tím pak začnu zbytečně moc přemýšlet a zpochybňovat...ano, ano, budu mlčet. :D
    Bohužel je to pravda. Zrušili zasnoubení, už je to nějaká chvíle...asi někdy v době po pětadvacítce na Broadwayi. Anyway, Sierra už má nějakého jiného přítele, co Tam to nevím, co odešel z Bídníků, tak jsem o něm nějak ztratila přehled. :D :DAno, ano, dobré myšlení je základ. Tedy aspoň se to říká. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ó, to je mrzuté, oni boli takí rozkošní. Fakt sa mi páčili spolu.Inak, dočítala som Majstra a Margarétu už dávnejšie and loved it, takže jasňoš, že by som chcela muzikálovú verziu (hoci ma frustruje, ako málo im z tej spievanej ruštiny rozumiem. :D), chceš sa do toho nejako vložiť a odporučiť mi svoj obľúbený cast alebo tak? :D či v tomto to nemáš nejako presne určené? :DÁch, a môj fantóm zajtra je potvrdený, mám lístok, mám voľno v robote, svet je krásne miesto. :D

    OdpovědětVymazat
  10. No, co se dá dělat. Úplně nejhezčí byla s Raminem, ale tam to teprve nikdy nebylo možné. :DJéjéjeé! :D Mistr a Markétka se šíří. Je to skvělá kniha, nejlepšejší.
    To se ví, že chci doporučovat! :D Jako Woland to musí být Ivan, to se rozumí. :D
    Strašně mě mrzí, že neexistuje žádná celá nahrávka s Verou Sveshnikovou jako Markétkou, to je to úplně nejlepší combo pro někoho, kdo to vidí prvně, ale nedá se nic dělat.
    Doporučuji tedy Natalii Martynovou, která je revoluční dáma, protože se jí podařilo "roztát" Ivana to zaprvé a zadruhé její smysl pro improvizaci významně změnil to jak ten muzikál dnes vypadá, takže ji baštím i přes to, že má občas přehrávací tendence, bohužel.
    Moje úplně nejoblíbenější je tohle představení z dubna...máme tam zachyceno zlaté období Mistra a Markétky...oni totiž začali v poslední době divoce experimentovat a už to není tak dokonalý muzikál jak bývával. :D
    http://phantom-love-never-dies.blog.cz/1504/mistr-a-marketka-18-4-2015Ooooch! Aaaach! :D Ty jsi tak šťastná, přešťastná osoba!!! :D Omůjtybože. :D Gratuluji uvidíš Johna. Whoooa. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Whohoo, tady se rozjela diskuze :D
    JOJík is BACK!!! (Ach... taky bych jej ráda viděla naživo...)
    Jéééé, Mistr a Markétka... Lotte, krásně rozšiřuješ fanklub! :D :D

    OdpovědětVymazat
  12. Áno, áno, nad ramierrou sa dá rozplývať večne. :D Aj keď teda, mali by spolu znovu v niečom hrať. :DWuhú, hej, Ivana som od teba čakala. :D A na moju obranu, knihu som chcela čítať sama od seba v rámci zdokonaľovania sa v ruskej literatúre (ergo niečo iné ako Dostojevskij, Puškin, Tolstoj, Turgenev a Čechov. :D) a potom som ti sem po dlhšej dobe zavítala a pozerám, že...aha, čo to, čo to. :D Ďakujem krásniacky aj za odkaz, určite to pozriem. :))Uvidím Johna! A Fantóma v Her Majesty´s. :D No vážne asi zomriem zajtra. :DInak, keďže si sa už aj ty zaľúbila do Jekylla a Hyda (aj keď mám pocit, že ti viac učarovalo ruské prevedenie ako Broadway, či to len kvôli Ivanovi? :D), určite oceníš toto video, ktoré mi tróni na blogu už asi tri roky, ale neviem, či si ho videla. https://www.youtube.com/watch?v=r-hfeGv_TG4 dnes som ho pozerala po dllllhej dobe a stále sa mi rovnako páči. (:

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Diskuze tu už dlouho nebyly, to je hezké. :D[12]: Ha, třeba v Bídnících. Ramin by mohl přejít z Valjeana na Broadwayi do Londýna a Sierra by se tam taky mohla vrátit k Fantine a bylo by. :DTak v ruské literatuře se já teď momentálně taky zdokonaluji. Nebo spíš dočítám klasiky, které jsou takové klasiky, že nemůžu věřit, že je čtu až teď. Takže teď čtu Zločin a trest. :D
    Tak pak napiš co o muzikálu smýšlíš, jo? Jsem zvědavá. On tak úplně přesně podle knihy nejede. :DTakže touhle dobou už jsi viděla Johna....wohoo. Čekáme na zprávu. :DJá Jekyllu a Hydovi věnuju v Rusku tolik pozornosti kvůli Ivanovi, to je pravda. :D :D Ale že by to byla má nejoblíbenější produkce..nuu, úplně nejoblíbenější asi ne, přičemž ale neříkám, že ji nemám ráda. :D Nicméně jim to hodně zachraňuje fakt, že tam hraje Ivan, nebudu lhát, když už jsem očividně prokouknutá. :D
    Já myslím, že jsem to viděla, ale nejsem si jistá. Každopádně: woow! To je geniálně zpracované! Každá emoce stoprocentně odpovídá, až by to jeden nečekal. No páni, talentovaný fanoušek či fanynka. :D

    OdpovědětVymazat
  14. No vidíš, ako sme pekne vyriešili ramierrovskú krízu. :D Alebo by mohli obnoviť Jekylla a Hyda a mohli by ich obsadiť, to by som zrejme zošalela. :DOooch, Zločin a trest mám veľmi rada, dúfam, že sa ti páči. :)
    Hej, to som čakala, že nebude úplne podľa knihy. No uvidíme, už len prísť domov a vrhnem sa na to. :)Och, už som ho videla! A na mojom blogu je taká rýchla reportáž, možno tam neskôr ešte niečo doplním, ale chcela som zo seba rýchlo dostať všetky dojmy, kým pôjdem do roboty. :D:D :D No keď som pozerala pár tých videí, čo si pridala, mala by som voči ruskej produkcii niekoľko výhrad. Ale nehovorím, že nemôže byť dobrá. :D
    Som rada, že sa ti páči. (:

    OdpovědětVymazat
  15. Tyjó! To mě nenapadlo! To je mnohem lepší nápad! :D Tak teď by to měl někdo šup šup zrealizovat. :DI to se ví! Ještě jsem nečetla knihu, kde by byla lépe popsaná lidská psychologie...a ještě k tomu mysl někoho, kdo zabil. Dokonalé.
    No, to už se od muzikálů tak obecně čeká, že? :D V prvním jednání se víceméně snaží držet předlohy, ale ve druhém jednání se tam ty vztahy začnou míchat poměrně nečekaně. :DLetím tedy na tvůj blog! :D Taky bys se tam mohla ozývat častěji, slečno. :DNo, tak smýšlím o ruské produkci taky. :D Mám výhrady...ale nějak nad nimi mhouřím oči. :D :D Jsou nějaké věci, co bych tam změnila a taky věci, co bych docela vyškrtla, ale co už, asi nesdílím uměleckou vizi tvůrců, to se stává. :D
    No je geniální. :) A byla to krásná melancholie, zase si po nějaké době pustit Ramierru. :3

    OdpovědětVymazat
  16. Hej, ja som nad tým premýšľala už dávnejšie. :D Bolo by to absolútne mňamózne. Aj keď myslím, že Sierra by bola skôr Emma ako Lucy, a ja mám Lucy radšej. Ale nevadí. :D:) Od Dostojevského som už čítala asi štyri a Zločin a trest je stále na prvom mieste. :)Och, teším sa na Majstra! Ale...fakt ma hrozne frustruje, že spievanej ruštine nerozumiem. :DMyslím, že keď som tie videá pozerala, mala som celkom dosť výhrad. :D Ale tak...pojali to inak, môžem oceniť originalitu alebo čo. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Třeba by Sierra překvapila. Nemusí pořád hrát ten stejný typ rolí, žejo. :DTyjo...tak to u mě je Zločin a trest zatím jediné jeho dílo co jsem četla..čtu. :DOno je tam i docela hodně dialogů, jestli tě to potěší. :DHihi, nojo však já tě chápu. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky