Happy Birthday, Ivan!

Ivan včera oslavil své sedmatřicáté narozeniny. Vše nej, nej, nej! :)
Fanoušci mu samozřejmě poslali mnoho a mnoho dárků, ale vím o dvou videjích, která potěší i jeho fanoušky.
První je projekt dvou dam, které Ivanovi vytvořili takzvané Draw my life - určitě tenhle formát videí znáte z Youtube...zkrátka malujete svůj životní příběh. :)
(Já z tohoto videa získala jednu zásadní informaci...Ivan má tři dcery a jednoho syna, ne dvě dcery a dva syny, jak jsem si doteď myslela. Duh. Já tušila, že když budu informace získavat téměř výhradně "přežvýkané" z azbuky přes Google překladač, udělám jednoho dne zásadní botu. Tohle byla ale moje osobní bota, o jeho dětech jsem se na blogu nikdy moc nerozepisovala...či ano?
Tak či tak má syna jehož jméno je zřejmě ruská obdoba našeho Daniela (nic konkrétnějšího teď asi nezjistím :D), dcery Kateřinu, Taťánu a Alexandru...ta je nejmladší a přesně tu mi kdysi Google přehodil z té Saši na toho Sašu. :D
Ne že by tohle šťourání v Ivanově rodině bylo zase tak podstatné, ale jen mě tento můj omyl u sledování videa pobavil. :D)



Další video je takový společný projekt fanoušků...už jsem chtěla říct fanynek, ale nějací pánové jsou tam též...sice v oslabení...ale přece. :D
Nevím co tam říkají, ale je tam spousta svíček, balonků, růží, máme tam dokonce i Markétku, Helu, Kňoura a to nemluvím o samotném Wolandovi, Fantomovi, Krolockovi a Hydovi! :D
Takže...sice jim nerozumím, ale jistě říkají samé pěkné věci, to se ví. :D

Komentáře

  1. Fanoušci jsou nejvynalézavější stvořeníčka!
    (Z toho videa usuzuji, že Ivan má slabost pro červeného motýlka
    Ha, a já zas myslela, že má jen dvě dcery :-)
    Nepochybuji o tom, že mu popřáli mnoho krásného (a mnoho děkování).
    Jé, Hela s Kňourem na Patriaršových rybnících!!!
    Muselo to dát ohromnou práci. :-)
    Co dodat? Snad jen dodatečné blahopřání :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten červený motýlek pochází z nějakého roku 2013, kdy Ivan nenosil na koncerty prakticky nic jiného...asi se ho to od té doby drží. :D
    Ty videa jsou prostě geniální, souhlas. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky