Wenn Ich Tanzen Will - Tessa Sunniva, Christian Alexander Müller

V této rubrice dále zůstáváme u Christiana, ale co je jistě nové je Elisabeth das Musical. To už tu dlouho nebylo, což je ostuda. Co se týče Tessy, musím se přiznat, že její jméno právě čtu poprvé v životě, ale moc ráda si rozšířím obzory.
Tak tedy: Christian jako Smrt - v úvodu mi přišel takový trošku moc "dobrácký", ale to časem zmizelo, když na Tessu začal hledět takovým ponurým pohledem se skloněnou hlavou. Páni, ten umí ale děsivě koukat! Myslím, že by z něj byl velmi děsivý Smrťák, ale v dobrém slova smyslu.
Tessa je skvělá, má jasný silný hlas, a celkově bych si ji dovedla představit jako Sisi. Možná by to chtělo trochu se krotit s gesty, ale já to chápu - je to taková velkolepá píseň plus ten text dokáže vážně strhnout - silná slova moderní ženy v zastaralé době vzpouzející se samotné Smrti s hrdou tváří. Aaah, miluju Wenn Ich Tanzen Will! :D
Ale hrozně se mi líbila její spolupráce s Christianem, zvlášť jak se po něm vyzývavě ohlédla, když chtěla zdůraznit pasáž "ich allein wähl die Musik".
Tak celkově se mi strašně líbí ta hloubka, kterou Tessa té písni dala...zajímalo by mě, jestli někdy Sisi hrála a pokud ne, rozhodně by měla. Velmi mě zaujalo, jak byla vzdorovitá, téměř vyzývavá, když se dívala na Christiana, ale jakmile k němu byla otočená zády a on jí neviděl do tváře, tvářila se docela vyděšeně, chvílemi téměř zoufale, což by při hádce se samotnou Smrtí dávalo smysl. Zvlášť když jí prorokuje, že za chvíli začne nenávidět vlastní život a bude po něm toužit...
Christianova spolupráce s Tessou už mi přišla méně flexibilní. Sám o sobě byl skvělý, ale když měl reagovat na ni, tak trošku vypadával...ale zase...jedná se o koncertní verzi, nikoliv x-krát nazkoušené muzikálové představení a to dělá obrovský rozdíl.
A nakonec vás předevm varuji, ať vás nečeká takový moment překapení jako mě - bohužel je uťatý konec. To sice trošku ubírá atmosféře, nikoliv ale kvalitě představení, kterou vidíme. :)
A s tím:
Krásný nový týden, ať zvládnete všechno, co si na vás připraví. xxx






Komentáře

  1. Jen jsem uslyšela první tóny a má mysl mě unesla na prkna muzikálu úplně jsem si představila ty kostýmy, které mají na sobě během té scény mít :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, ten souzvuk se mi vubec nelibi, hlas slecny taky moc ne, jeste ze utnuli ten konec.... CAM je docela v nemeecky znamy, hral v Essenu v Eli v company a u/s Franze a Lucheniho.

    OdpovědětVymazat
  3. Nojo, ty jsi Elisabeth fajnšmekr, tak se na to asi díváš krapet jinak. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky