Design "Fight from the Heart"


Pozdě ale přece, upozorňuji na krásný nový kabátek, který dostal Lotteland. Aneb hurá, konečně mám v záhlaví Drewa! :D
Jedná se o kabátek věnovaný muzikálové verzi slavného Rockyho a já mám konečně inspiraci dopsat na něj recenzi/výlev, protože jedna kamarádka mi věnovala velmi vzácný bootleg hamburské produkce.
Kabátek je laděný do tlumené fialkové barvy, je to nádherný přechod od letního kabátku k podzimnímu.
Drewovi Sarichovi, představiteli Rockyho dělá společnost jeho Adrian, Wietske van Tongeren a doufám, že zrovna tak, zůstanete, drazí čtenáři, věrní i mě. Mám to teď složité, článků je méně, ale stále jsem tu a vždycky budu. :)
Velké díky za kabátek a nejen kabátek putuje jako vždy Tahmed. :) xxx

Komentáře

  1. Já jsem čekala, že se tu v novém designu objeví Oněgin nebo Korzet - docela jsem se divila, když jsem tu uviděla Rockyho, ale o to milejší překvapení to je :D A Drew... (netřeba dodávat, že je radost na něj pohledět).
    Záhlaví se moc povedlo, Tahmed je moc šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Žjůva. Ani si nevzpomínám, jak dlouho mám svůj design. Asi sto let, odhaduju. A nevidím to na nový, protože se bojím blog komukomu svěřit. :D

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To je tak trochu účel - vždycky novým designem překvapit. :)
    Tahmed je šikovná, souhlasím. :)[2]: Nu ano, přesně to může být problém - svěřit někomu heslo od blogu. Zvlášť pokud je někdo na svůj blog tak super háklivý...to by měli být v podstatě všichni bloggeři. :D

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Inu jsem ráda že tě Rocky potěšil :D vybrala si jej ovšem Lotte :D z mnoha a mnoha návrhů :D[2]: Co se týče new designů tvé obavy chápu, člověk se vždy bojí si na svůj blog někoho pustit :D každopádně vždy je tu možnost spojení se přes mail kam se dá poslat návrh či případná připravená tvorba a člověk si dess nastaví dle návodu sám :DOstatně dámy děkuji za chválu designu :D to vždy potěší :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky