Ohlédnutí se za pětadvacítkou

Najít nějaké nové raritní backstage fotky z pětadvacítky se teď skoro po dvou letech (ugh, musím znovu opakovat, jak čas letí?!) takňák nemožné. Už jsme viděli všechno, mám ten pocit.
Na druhou stranu...víte co se o tom slovu nemožné říká. Nothing is impossible, the word istelf says "I'm possible!". Yes!
Díky Sierře totiž pár takových nových fotek z úchvatných oslav v Londýně na počest toho nejlepšího muzikálu na světě máme! Yey! :) She's an angel! (Angel of music, of course :D).










Komentáře

  1. 5 a 6 fotka rierra forever :D ach jop :-) zase jsem se zasnila :-)miluju 25 což mě nabádá k myšlence za 2 roky a o rok později poté bude 30 výročí bídníků a fantoma myslíte, že zase budou takováto velká představení a natočená??? :D

    OdpovědětVymazat
  2. I love Sierra. Sierra is an angel. Angel is heart of every man. Heart is soul. Soul is.splendeur Splendeur is miracle. Miracle is an imagine. So, I love imagine... Imagine... Whoes?(a Imagine je John Lennon! :D )

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: ] Tak to už asi ne. Myslím že 25tka měla příliš velký úspěch, než aby se ji v Londýně pokusili překonat. Ale velká představení na počest výročí se stále hrají a nejen v Londýně. (Broadway, Broadway, sladká  Broadway!!!) ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky! Rierra, zkouška WYWSHA, mám pocit, že jsem ani jednu z nich neviděla.
    A ta 5 a 6 fotka Rierry - ACH... so cute

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky