Help me say goodbye...

Už je to tak. Opravdu. Historicky podruhé kdy jsem oplakala fantomácký cast change. Poprvé to byl Killian Donnelly když odcházel z londýnské produkce a teď to byl Kyle Barisich, když opustil pro změnu americké obsazení. 24. srpna 2013 Kyle odešel spolu s Peterem Jöbackem.
(Achjo, zase se mi chce brečet. Vysvětlete mi někdo, že neumírá, pouze už jen nehraje Raoula.)
Kylovým nástupcem se stal bývalý Enjolras Jeremy Hays a Broadway se po dlouhé době opět dočkala blond Raoula.
Místo Petera přišel Hugh Panaro, staronový Fantom, který obsazení střídavě opouští a zase se tam vrací už poněkolikáté. :)
(Kyle, come back.)
Na Kylovu počest s ním teď dělám tuto velkou foto - rozlučku. Zároveň přikládám jeho poslední představení jako Raoula se Samanthou Hill v civilu. A ta
už tam taky není.
Čas je tak pomíjivý. :(
(Znovu mi vysvětlete, že nikdo nezemřel, jen odešel z Fantoma. Thx.)





A teď fotky z oné poslední akce. Fňuk.






















































/>

















RUFUS! KYLE S BRÝLEMI! *.*.*.*.*.*



Goodbye poster. :'(

















Love you, talented man. :)

Rozlučka s Kylem (toaleťák v hlavní roli)


Komentáře

  1. Kyle odchází...
    Kyle odchází!
    Kyle ODCHÁZÍ!
    KYLE odchází!
    KYLE ODCHÁZÍ!
    WHAAAAAAAAAT?!!!!
    I TAKOVÉ změny se dějí?
    Nononononononoooooo!
    Proč jen, ach proč, jsem dokázala ÚPLNĚ docenit jeho chemii mezi ním a Samanthou AŽ TEĎ? O_o
    Fantom bez něj nebude už takový, jaký býval!
    Ale Lotte - žije! He is alive! Jen odchází. JEN? Pche! Kyle! KYLE!
    Nemožné.
    Of course not!
    He can´t!
    :(

    OdpovědětVymazat
  2. Moje záchvaty, které jsem si kvůli této zprávě vytrpěla by žádný normální člověk nesnesl a okamžitě mě poslal do blázince. Craay craay. :(
    Po dvou letech odchází. Unbelievable! NONONONONONONO.
    A víš, že takové úplné doceňování věcí, až když jsou pryč je vcelku normální? Bohužel. :'(
    Jak si oba líbali ručky. Jak se Kyle po prvním polibku ovíval. Jak se políbili. Jak se na sebe dívali. Jak byl Kyle zapatlaný od rtěnky. :((((((
    KYLE COME BACK, IT'S A BAD JOKE AND IT'S NOT FUNNY ANYMORE. THANKS.

    OdpovědětVymazat
  3. A jak si tisknul její ručku na hruď! awww! Kylé! Anthoný! Fňuk!
    /pozn.: Rozhovor s Anthonym mi zvedl náladu! :D (Deli/Anthony - ta/ten ti zvedne náladu! - nehodící se škrtni!)/

    OdpovědětVymazat
  4. Exactly! A ten výraz, s jakým si před ní kleknul. Áááááách!
    No, je mi jasné, že nikdo jiný, než Anthony ti nebude zlepšovat náladu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kyle se mi nejvíce líbí když zpívá v civilu :-) nemohu si pomoct :-) to je tím, že jsem antiraoulistka a děvčata ani Kyle to nezměnil :D jako u mnohých z vás :-) Kyle je hezčí v reálném světě :-)

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ale v tom nereálným se o něm líp sní :) (ne že bych mluvila z vlastní zkušenosti :D (zubatej dopisní smajlík))

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: A to má přitom jako Raoul nadělané vlasy, hafo make-upu, no prostě hodně věcí, co by ho měli zkrášlit. Ha, tu jde vidět, že on je tak krásný, že jakékoliv pokusy učinit ho ještě krásnějším jsou zbytečné! :D[6]: (Já mluvím z vlastní zkušenosti :DDD )

    OdpovědětVymazat
  8. keep calm, Lotte...to bude dobrý, to přejde...já propadám záchvatům nutkání hned teď vidět FO v HMT znovu a s "mou" trojicí :( béééééééééééé naprosto tě chápu

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ono to nakonec vždycky bude dobrý. :)
    A to tam už není Marcus a Simon dočasně též ne...:(

    OdpovědětVymazat
  10. Něco končí a něco nového zase začíná... Strašně otřepaný klišé, já vím. Kyle bude hrozitánsky chybět hodně fanouškům, ale třeba to s ním bude to samé jako s Hughem:D (Prosím, prosím, ať je to pravda, Kyle je úžasnej Raoul!)

    OdpovědětVymazat
  11. Snad jo....no teď se chystá do nějakého nového projektu, co by se měl na Broadwayi objevit v říjnu. Tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jestli zůstává na Broadwayi, tak je tu šance :D

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: naděje umírá poslední :-)

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: I know...

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: A Love Never Dies :D (zubatej dopisní smajlík)

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Kdyby z ní odešel docela, tak by ten článek byl mnohem horší. :D[13]:[15]:  S obojím souhlasím :D[14]: How sad is that...:'(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky