Music of the Night - John Cudia

Věnujme tento týden rekordmanovi v počtu odehraných představení v roli Fantoma, Johnovi Cudiovi.
I přesto byla moje první zkušenost s Johnem v roli Raoula, přes kterou se k Erikovi propracovával jako tolik jiných...
Je neuvěřitelné, jak se jeden z nejsladších Raoulů, jaké jsem kdy viděla, může proměnit v tak ďábelského Fantoma (což se z MOTN přirozeně nedá posoudit, ale zkuste si ho najít ve Final Lair).
Oceňuji, že ač některí herci to mají bohužel ve zvyku, John vůbec nepřehrává a stále zůstává přirozený.
Jeho hlas je potěšením poslouchat, není tak div, že zůstal v roli po tak dlouhou dobu, až se z toho stal rekord.
Ještě si neodpustím poznámku, že je škoda, že v americké produkci Erik nechytí omdlévající Christine do náručí jako v Londýně. Když teď vypustím, že to trochu kazí romantický efekt písně, tak je tu ta nemilá věc, že herečky Christine pochopitelně moc neláká představa toho, jak se osmkrát týdne otřískají při pádu na jeviště, tak padají ehm...no, však to teď sami můžete vidět, technikou "přes zadek". :DD Ono to prostě nechtěně vypadá trošku legračně. Není to jen věc právě viděné Sarah, už jsem to viděla u více Christin a hm....co myslíte vy?
Přeji vám hezký týden bez pádů na zadek, hehehehe. :DD




Komentáře

  1. Lotte to máš pravdu s tím "omdléváním Christine přes zadek" ale vážně se jim není co divit :-), jako by jim nestačil ten pád či postřrčení od fantoma ve final lair :-( - Broadwayská produkce se chce hold od originálu lišit jen nevím proč takto nešikovně :-(
    mimochodem John má úžasný takový démonicky silný hlas jež učarovává, těžko se mi věří, že to byl Raoul :) úžasný to hlas

    OdpovědětVymazat
  2. Ale Fantome, že se nestydíš, nechat Christine ležet na zemi, vždyť ta musí být takhle u jezera mokrá a tvé milované nastydnou ledviny .D (jednookej smajlík!)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Já si nemyslím, že by se chtěli lišit, jde prostě jen o jinou produkci a ty se od sebe vždycky v detailech liší. I když uznávám, že tohle zrovna detail není a souhlasím, že v Londýně mám tuhle scénu raději. Ostatně, některé změny jsou i pro dobro, třeba co se PONR týče, tak mám raději zpracování na Broadwayi. :)
    Hehehe...když to tak musím říci...tak John se mi líbil více jako Raoul než Fantom. Čímž nezmenšuji jeho galaktičnost v roli Erika. :)[2]: Osoba, co má s ledvinami potíže, hluboce souhlasí s tímto praktickým poznatkem. :D

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Souhlasím s tebou. V roli Fantoma je John úžasný, ale jako Raoul... po boku takového Raoula by se každá Christine prostě musela cítit v bezpečí. A ten hlas... ten HLAS!
    Pro mě byl Steve Barton Raoul s nejkrásnějším a teď se o tuto příčku v top žebříčku dělí s Johnem. Johnovo AIAOY s Beth Southard je rozkošně kouzelné, tak láskyplné, tak... So sweet! I´m fascinated! https://www.youtube.com/watch?v=jHsemIPSl_0
    P.S.:Taky mě pobavil jejich polibek. V každém video AIAOY (které jsem viděla) Raoul políbil Christine při "vyvrcholení" předehry (viz. 25), ale John nelení a dá ji pusu hned, jak k ní dojde:-)
    They are so charming!

    OdpovědětVymazat
  5. tak Jako Raoula jsem si ho vážně skutečně neuměla představit. :-) díky Adele :-)nejhezčí moment je pro mě ve chvíli kdy Christine zpívá ...but his voice... a ten Raoulův šíleně žárlivý výraz v očích :D dokonalý :-)a nyní když jsem ho viděla jako Raoula zase se mi těžko představuje, že hraje fantoma :D musím si ho znovu pustit coby fantoma :D

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: On je ten nejvíc ochranitelský Raoul jakého jsem kdy viděla. Tak rozkošný a oddaně milující! :)))
    Ale musím říci, že Steve je prostě Steve a John ho nepředežene...:)
    Žjůůů, s Beth jsem ho ještě neviděla, moc děkuji za odkaz! :)[5]: To je moje oblíbená část i na poslech....krásná melodie a když to zpívá krásný hlas, tak je to perfektní. :)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Se Stevem souhlasím. Joh mě svým pojetím Raoula příjemně překvapil a drží se na čestném místě za ním (nebo na stejném místě, ale ne před ním - to je fakt).[5]: Jo, máš pravdu s tím jeho žárlivým výrazem v očích, skoro jako knižní Raoul - ten se mohl žárlivostí zbláznit, Poor Thing!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Steve...on je jako anděl. Tak jemný hlas, na kterém nemůžu najít sebemenší chybičku...to už se mi prostě u žádného dalšího Raoula nestane.
    V podstatě...i se Sarah a Michaelem mám podobný sentimentálně zbožňující vztah. Prostě...brilliant original, co dodat. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky