Beneath a Moonless Sky - Ramin Karimloo, Sierra Boggess, video at last

Hit, přímo megahit a nejvíc diskutovaná věc mezi fantomáky současnosti? Londýnská produkce Love Never Dies, která už je nějaké dva roky uzavřená.
Why?
Přestali jsme doufat. Všichni jsme přestali doufat, i já přestala doufat, že tento svět kdy spatří BAMS s Raminem a Sierrou. Považovala jsem to za navždy ztracený záznam umění, mystický a nenalezitelný.
Ale ono...BOOM. Je to tu. Video záznam této písně. Nenazoomovaný, nepříliš kvalitní, ale je tu.
Těžko soudit, ale zřejmě se jedná o úplně první verzi choreografie (jak víme, tak se to v průběhu Londýnské produkce nejednou všechno měnilo). Takže bez facky. Good for Ramin. :D
Můžeme ocenit už jen ten fakt, jak jsem vyšilovala PŘEDTÍM než jsem to vlastně viděla? :D
Kdybych to tak měla říct, tak autstralská verze je taková propracovanější co se choreografie týče. Na druhou stranu - Ramin a Sierra. Co mám ještě dodat, prostě Ramin a Sierra. V porovnání s nimi je to pro Annu a Bena hrozně nefér, protože v mých očích je to prostě nerovný souboj. Ramin a Sierra. Team Rierra.
Závěrečné poučení? Nikdy neztrácejte naději! Přeji krásný týden! xxx







Komentáře

  1. Žrulvaůž! Buď pochválena, hledačko - nalézačko (divná to slova :D).
    Buď pochválena, či snad i blahoslavena, jak jen je libo. ... jak to bylo... zasloužila by sis diplom a řád Bílé masky...? (jestli nebylo, tak si to zasloužíš stejně :D)

    OdpovědětVymazat
  2. No, to spíš patří na Tahmed, ta mi poslala odkaz. :D
    Páni v tom případě, už má diplomy a řády dva! :D

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: náhodička že jsme na to narazila :-) ae díky za další diplom a řád do sbírky se hodí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ághr!!!!
    Proč Willy musí trucovat právě TEĎ?! Right now! Why!!!
    Šance na shlédnutí mizí a zvolna hyne každou hodinoooou!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Achne, to musí být opravdu nervy drásající. Snad Se Willy umoudří. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To snad není možné, už jsem ani nevěřila, že někdy uvidím BAMS s Rierrou - Díky Tahmed:D

    OdpovědětVymazat
  7. Neumoudřil... Pane Dááárcýýý!!!! :-(

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Taky jsem ráda, že jsem konečně dostala šanci vidět BAMS z této produkce. Opravdu skvělý objev. :)[7]: Achjej, to je špatné. :([8]: Sto lidí, sto chutí. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hlas... Raminův hlas mě přesvědčil. Nikdy jsem nevěřila, že by Christine byla schopna zradit Raoula. Ramin toto přesvědčení zlomil a ono s cinkotem dopadlo na kamennou podlahu.

    OdpovědětVymazat
  10. Choreografie na některých místech vyniká zde, na jiných v Austrálii, musím ale říct, jakkoliv Bena a Annu zbožňuji, propletení dvou božských hlasů Sierry a Ramina je něčím vyšším.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Jak on to dělá. Ale páni, tohle od raoulistky znamená hodně. :)[11]: "Soupeřit" s Raminem a Sierrou je mírně řečeno těžké. Taková chemii už asi nikdy u žádných herců neuvidíme. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky