Design "Cindy on Masquerade Ball"

Nový podzimní kabátek Lottelandu je zároveň výročním (přesně za měsíc blog slaví druhé výročí).
Je to velmi zářná změna od modré k oranžovým barvám a známky jsou přesunuté zleva do prava.
V záhlaví vidíme Lauru Osnes a Santina Fontanu v rolích Popelky a jejího prince ze Cinderella on Broadway.
Vedle nich je samozřejmě Sierra Boggess, Hadley Fraser a mnoho dalších z mé nejoblíbenější a zamilované Masquerade scény.
Též upozorňuji na přímo překrásný nový front menu pod záhlavím. :)
Až teď, když je to ve velkém formátu si uvědomuji, že Hadley tam má výraz, který mu příliš nelichotí, nicméně je to hold momentka. :)
Stejně jako v designu, který jsme tímto nahradili se jedná o pozoruhodnou kombinaci dvou naprosto odlišných muzikálových světů, které k sobě ve výsledku očividně nemusí mít zase tak daleko.
Navíc, co může být krásnější, než mít jako kabátek dvě princezny Lauru a Sierru? :)

Jako vždy věnuji děkovný řádek Tahmed, která se třetím kabátkem v řadě stala čímsi jako "dvorní kabátkářkou Lottelandu" :D. Za což jí uděluji virtuální diplom a řád bílé masky. :D
S radostí též oznamuji že naše spolupráce bude ještě dlouho pokračovat, neboť obě nejsme žádné troškařky a máme dalekosáhlé plány. :D
Thank you! ^^

Komentáře

  1. (Padesátšest! Dvacetosm!)
    Ať žije oranžová!
    Masquerade!
    Tohle je prostě tááák optimistický :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně jak napsala Anička, tento dess je kouzelně optimistický a Laura se Sierrou jsou vskutku princezny. Ten Hadleyho výraz je úsměvný - supr momentka:D
    Taky písemný font je moc moc hezký:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mno nemáš zač :-) vždyť víš že mě to baví :-) a mimochodem děkuji ti za diplom a řád bílé masky :-) to jsou asi ta největší ocenění co jsem kdy dostala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Font písma je skutečně nádherný! K ostatku jsem se již vyjádřila. Vzhůru do oranžového podzimu!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. věříš,že jsem se první moment lekla? :-) nečekaná proměna,uvažovala jsem,kam jsem se dostala :-)
    hezký,zajímavý design ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem za chválu, ač je zvláštní za to děkovat, je to dílko Tahmed, můj je jen nápad nějak tam procpat i Popelku. :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. I já jsem se lekla :o).. Ale vypadá to pěkně :).. Škoda toho rozlišení a Hadley vypadá, jako kdyby ani neměl původní hlavu, to je asi přímo z videa obrázek, že? :)..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky