Obsazení Fantoma Opery v Hamburku

Fantom Opery se vrací do Hamburku. Po více než půl roce obsazovacího procesu a zkoušek už známe jména naší velké trojky.
Role Fantoma se zhostí Mathias Edenborn, jako Christine uslyšíme Valerii Link spolu s Raoulem Nickym Wuchingerem.
Všem třem hercům se dostalo té pocty dostat pozvání do kanceláře Andrewa Lloyd Webbera v Londýně. ALW později pochválil chemii mezi našemi představiteli Christine, Erika a Raoula. Hlas Valerie mu natolik učaroval, že se dokonce rozhodl pro píseň Think of Me zpěvačce skložit nové kadence.
Na německou produkci se můžeme těšit od prosince 2013.










Fantom Mathias.


Christine Valerie.


Raoul Nicky.

Komentáře

  1. ŮŮŮŮŮŮŮŮŮ!!! Raoulistka se už poXté zamilovala!!! Ta poslední fotka!!! ÁÁÁÍÍÍÍÉÉÉÉÓÓÓ! :D A Fantom vypadá taky parádně! :D A Christine má děsně sympatický úsměv.A platí takové pravidlo: Jakmile je někdo třebas jen sympatický Zuzce Samiecové, je úžasný po všech směrech! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé! Ty jsi změnila písmo! Tohle je mi velmi sympatické! :D Takové malinké, tlustoštíhlé! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Žjůůůůůům.
    To se někdo prostě táááák má...Teď víc než kdy dřív lituju, že nejsem nezaměstnaná zpěvačka ve věku okolo dvaceti bydlící v Praze schopná vyzpívat e3... :D
    (proč mám pocit, že nejsem jediná? :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, vypadají sympaticky. Doufám, že brzy budou nějaké audio ukázky, ať můžeme posoudit jejich hlasy. A ta poslední fotka Raoula nemá chybu:D

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: já se tedy přiznám, že jsem chvilku o tom konkurzu s mou učitelkou uvažovala... a o to víc mě naštval rozsah až po e3, protože mi k tomu chybí 2 blbé tóny... dva tóny mi chybí k tomu, abych si splnila sen... :´(
    ovšem, doteď nevím, kde Christine zpívat e3. v POTO má c3 a v TOM h2, tuším.takže skutečně nejsi jediná... :(

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: věř že skutečně nejsi jediná :D i já tak torchu sním, ale i když mi těch 20 je a prý umím zpívat, ovšem s hlasem barvy altu a ne sopránu :D tágže je to jen role snů :)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: nezáleží ani tak na barvě, jako spíš na rozsahu... já mám v nižších polohách hlas zabarvený do altu taky, ale přitom jsem rozsahově soprán... záleží na tom, jak máš posazený hlas. a když ho ještě školíš, pak se rozsah ještě rozšíří...
    znám holku, o které každý tvrdil, že je "altistka jak vyšitá", ale v momentě, kdy se dostala do rukou profesorky zpěvu, se z ní stala mezzosopranistka, která plným hlasem dosáhne a2...takže nic nezdávat ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky