Zveřejnění našich týmů

Tady je obsazení soupeřícíh týmů na zápase Les Mis vs Phantom. :)

Les Mis FC: Chris Key, Adam Hill, Tam Mutu, James Winter, Michael Storrs,
Dayle Hodge, Craig Mather, Rhidian Marc, Gareth Gates, Emma Westhead, James Charlton, Danny Mac, Darren Freeman, Simon Funnel, Kerry Mayo, Chris Holland, Noah Key, Shaun Dalton

Phantom FC: Simon Prockter, Paul Fielder, John Addison, Paddy Smyth, Don Walcott, Matt Powell, Sam Hiller, Tim Laurenti, Richard Shelmerdine, Michael Kerry, Pat Shiels, Susie Grey, Aaron Smith, Jeremy Secombe, Nadim Naaman, Simon Shorten, Josh Hiller, Niall Sheehy, Craig Vye, Richard Canpenter, Paul Watson, Ashley Walcott

Komentáře

  1. A to je přesně důvod, proč nejsem muzikálová herečkozpěvačka. Nemám ráda fotbal. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ale takovému složení bych docela šla fandit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já ne. Já jsem se pořád nerozhodla, na čí straně jsem. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jo. Já budu jako obvykle v opozici. Les Miiiiiis! :D

    OdpovědětVymazat
  5. BJ to od teba vážne nie je pekné, radšej zostaň v stave nerozhodnosti. :D Phantooom!
    Inak sa cítim celkom previnilo, keď poznám ledva štyroch z oboch tímov. O:) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Když mně je Bídníků tak líto, že se k nim nechcete nikdo přidat! :''( Já bych ale jinak nejradši fandila oběma týmům! :D
    Hehe, jsme na tom stejně, ale nechtěla jsem to říkat... :D

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Buď v klidu, mě ty jména moc známá též nejsou :D[8]: Ojé! BJino svědomí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Oné, svědomí ne, spíš jen mám tendenci držet s tím, na koho se zapomíná. Možná proto jsem se stala raoulistkou. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tu tendenci mám občas taky, ale v muzikálovém světě se projevuje sporadicky :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak mě přece musíš aspoň trochu chápat! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ale jo, dejme tomu, že ano :D

    OdpovědětVymazat
  12. Týjo! Poslední dobou mě nepřestáváš překvapovat! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Lotte - dívka plná překvapení! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ano, to sedí. A BJ - dívka neustále překvapovaná. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Jo, přesně jako.... (doplňte dle libosti, mě nic nenapadá :D)

    OdpovědětVymazat
  16. Jó, to je dokonalé přirovnání, že mě to nenapadlo! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tak, tak. :D Ale lepší si nerozdělovat, která je která :D

    OdpovědětVymazat
  18. Jó, to jsem si taky říkala. :D Nicméně chci Fiyera. :D

    OdpovědětVymazat
  19. Super. A už jsme u toho. Tím pádem jsi si nepřímo vzala Elhpii. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky