Do zákulisí s Johnem Owen-Jonesem

Aaach, tohle je moje moc oblíbené, snad i nejvíc oblíbené zákulisní video.
Je štědré na úplně všechno - vidíme tu Johna doma, dokonce jeho manželu a psa a pak Johna v Her Majesty's. Pokud se vám zdá velmi mladý, coby ne, jak v rozhovoru říká, je to z dob, kdy byl ve Fantomovi půl roku a vzhledem k tomu, že je fantomácký redordman....:D
Máme tu i jeho rituály po příchodu do divadla, jeho rozezpívávání se, příprava make-upu. Ten moment kdy se ztratí za dveřmi s kostými a praví "A za chvíli budu ještě víc okouzlující." :D
Osobně myslím, že nejvíc to zabil jeho rozhovor s Christine.

"Ten polibek, co máme na konci..."
"Mmm?"
"Mohli bychom ho udělat opravdu, opravdu, opravdu dlouhý?...Fakt si to užívám."

Chachachá, no tak to nééé. :D :D :D

Komentáře

  1. :D :D On je vážne megaskvelý. A megasmiešny. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně nevím, kde se bere, že angličani nemají smysl pro humor. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já Johna prostě batím :D A řekla bych, že dneska je ještě superskvělejší, než býval, none? :)(Heh, ta Christine umí těmi výškami udělat člověku radost! Něco na mě leze, mám zalehlé uši, ale ona mi je dokonale profoukla :D)

    OdpovědětVymazat
  4. S časem je to jen a jen lepší, máš recht. :D(Hahahaha! :D To jsi zabila, kámo! :D Ale nejsi sama, taky na mě nějak něco leze...)

    OdpovědětVymazat
  5. Být stále mlááád, každý by chtěl býýýt stááále mláááád! - a Johnovi se to očividně daří. :D(To bude těmi dopisy! Posíláme si bacily přes desítky kilometrů! :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Festovně fest! :D(Ale stojí to za to! :D)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejfestovnějc :D(To jo. Jen doufám, že až se to zhorší, budu mít sílu říct našim, ať ti pošlou moje parte :D)

    OdpovědětVymazat
  8. Prostě Johník!:D(Nápodobně. :D Snad mi vystrojí důstojný pohřeb :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Co dodat, žeano :D(Já bych řekla, že pak už nám to bude jedno :D)

    OdpovědětVymazat
  10. Teď jsem s ním viděla video, po kterém ho zbožňuji ještě víc, hned ho sem musím dát! *.*(Mě to jako duchovi jedno nebude :D)

    OdpovědětVymazat
  11. To půlhodinové? Jdu na něj :)(Tak budeme strašit, none? Aspoň bude proč :D)

    OdpovědětVymazat
  12. Yes, yes. :D(Přesně tak! Bude srandy kopec! :D)

    OdpovědětVymazat
  13. :D :D Fakt skvělý obrat. :D(Já taky! :D Málo lidí se těší na svůj posmrtný život, což? :D)

    OdpovědětVymazat
  14. Já víííím! :D(Řekla bych, že krom nás nikdo. Jsme v tomhle unikátní. Je to docela nuda být unikátní skoro ve všem, co říkáš? :D)

    OdpovědětVymazat
  15. :D To je dobře :D(Tojo, originalita je fajn, ale po čase omrzí :D)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky