Favourite backstage moments II.

Nějak mě to probírání se vlastní nekonečnou složkou začalo bavit. (Nebo spíš už konečně potřebuje trochu přetřídit. JO.). Takže navazuji na poslední článek v rubrice. :)

Dejme taky trochu prostoru Tamierře :)





Sierra a její rozhovory

Věnujte pozornost následujícímu milionu animaček. :D Sierra a její rozhovory po čas TLM, Sierra a její Ariel gestikulace :D :), Sierra a její rozhovor během LND, Sierra a momentek z její šatny v Adelphi Theatre, Sierra a rozhovor po ukončení účasti v LND a pak Sierra a zákulisí focení obálky pro CD Scotta Alana a Ramierra z natáčení CD LND. Uf. :D









Ramin a zákulisí všech možných akcí se všemi možnými lidmi, které nedokážu pojmenovat :D









Dinner with Lucifer

Chm, hm. Medvěda navíc, prosím.


Malá mořská víla, kam se podíváš!

Není nad to, vyjít si ven a všude vidět muzikál kde hrajete, což? :D



Ramin a Rudá smrt

Ještě z dob jeho kraulíkování. Že by už tušil, že ten kostým bude jednou jeho? :)


Ever After

A nakonec Sierra a zákulisí Ever After. :)




Komentáře

  1. Vážně se divím, že Lízátko ještě doopravdy neexplodovalo :DTýjo, ty Tamovy vlasy, to je děs!A Sierra mě zas štve. Všude vypadá tak...tak... grrrr! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně já taky, tolik mega moc fotek :DCo ti vadí, kámo? :DPerfektně. Ano. :D Ale slyšela jsem drb, že se včera odmítla fotit s fanoušky, protože vypadala strašně a neměla žádný make-up. Fanoušci sami psali, že vypadala, jako by právě vylezla z postele. Týjo, ona má asi taky slabší chvilky :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je víc než mega moc! :DKdes vlastně přišla na to "kámo"? :DNoné! Kneuvěření!

    OdpovědětVymazat
  4. Tú ich druhú fotku mám dosť rada, plus to video, odkiaľ je tá prvá animácia, je skvelotná. :D ("Phantom and Christine together at last." :D) Ach. Takí sú ňuňaví, ňuňáci. Veľmi.Inak, to by ma naštvalo. Dodžubem sa do Londýna, natešená na Bedárov, na Sierru ako Fantine, potom by som tvrdla a čakala na ňu, a ona by sa so mnou neodfotila? :D Neviem síce, či by som mala odvahu požiadať ju o to, ale ak by som mala, a ona by odmietla, to by bolo hnusné. :D

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: A kdyby to aspoň byly všechny....nejhorší je, že z těch 6 tisíc něco fotek mám roztřízených jen asi 2 tisíce něco, což znamená, že v mé složce je mega moc zmatek :DTo pořád používá moje loňská vedlesedící ve škole. :DŽejo! SIERRA MÁ SVÉ SLABŠÍ CHVILKY! WOOP! :D[4]: Máš pravdu. :D A pak já miluju jak Sierra vyslovuje Tamovo jméno, ten její přízvuk žeru. :DTaky jsem z toho byla trochu paf :D ale že si nedávno prodělala nějakou nemoc, tak budiž jí odpuštěno. :D
    A taky mohla vylézt jiným vchodem a úplně se na Stage Door vykašlat, ale ne, aspoň se šla podepisovat. To se též cení! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty vážně ukládáš všechno, na co přijdeš? :DŘíkala jsem ti už, jak je úžasné, jak rychle se u tebe uchycují jazykové zlozvyky? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ne. Jen skoro všechno. O:)Co máš na mysli tentokráte? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky