The Phantom of the Opera - Greg Castiglioni, Katie Hall

Učinila jsem další video-objev z tour! :) Vím, že video z titulní písně, jsem sem již vkládala, ovšem tohle je s Johnovou alternací - Gregem, protože John tou dobou byl nemocný.
Navíc tohle video je o něco kvalitnější, takže je to i víc na pokoukání, než jen poslech.
Už jsem psala, jak jsou ty vznášející se svíčky kouzelné? ^^
Já se přiznám, že jsem si nejdřívě špatně přečetla popisek a myslela si, že je to normálně Katie a John. Ale když Greg začal zpívat, tak jsem to stopnula, protože mi nešlo na mozek, že tohle by mohl být JOJík a...no jo, fakt ne. :D Příště si popisek přečtu a ušetřím si ty šoky. :D Už od začátku písně jsem přemýšlela, koho mi to Greg tak připomíná a až teď, co píšu ten článek mi docvaklo koho - Petera Jöbacka, současného Fantoma v Londýně. :)
No a Katie? Milují její andělský hlas, zbožňuji ji - jako obvykle. :)

Komentáře

  1. Chm. Veď...chm. Ja viem, že nie je zlá, ale keď niekoho nemáš rada (čo neviem, či poznáš, keďže ty máš rada takmer každého. :D), tak prosto hľadáš chyby aj tam, kde možno nie sú. A kto hľadá, ten predsa nájde. Čo je v tomto prípade celkom divné, keďže ako Cosette ju rada mám. Ako Christine mi neuveriteľným spôsobom prekáža. A aj keď sa mi niekedy páči, ako spieva (napríklad Think of me), aj tak ju pri tom nemám rada. Je to celkom náročné. :D Ale Greg sa mi páčil. Aj sviečky. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo, se mnou je to fakt těžké, když zbožňuju pomalu každého. :D Ale prostě, když ji nemáš ráda, tak se nedá nic dělat...:D škoda, že na tom videu není její alternace, třeba by se ti líbila víc. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Určite, nie je totiž možné, aby sa mi niekto páčil ešte menej. :D Fandím alternácií, ktorú určite nebudem poznať ani keby mi povieš meno. Nevadí, aj tak jej fandím. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Á, ešte aj ten popis. Love it! :D Wáu, aká je peknotná. Chm, ja chcem tiež vidieť UK tour štvrtýkrát. S alternáciou. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Peknotná, to je čupr slovo :D.
    Já tušila, že se ti popisek bude líbit. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som sa aj pri týchto Phantom confessions stretla len s tým, že si ľudia myslia, že je Katie skvelá, a to fakt prekvapí, keďže tam hocikedy zdžubú aj Ramina. (viem, že na jednej stránke som si pozerala jedno za druhým, nesúhlasila s polovicou, ale keď som našla prvé proti Raminovi, vypla som to. :D) Tákže toto ma potešilo. Nie som sama na svete, komu sa nepáči! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mně je Katie hrozně sympatická už od pohledu, natož pak po poslechu - ale Greg zrovna nezapůsobil. Konec konců, ani Chlupatého Péťu dvakrát nemusím :D

    OdpovědětVymazat
  8. ...proč se mi vždycky líbí každý v obsazení? Jsem asi cvok bez názoru, jej! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Niééé si, len sú ti všetci sympatickí. :D :D Ja zase proti Peťovi nič nemám. Niežeby som ho milovala, ale je fajn.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak, ano! :D Všichni, teda skoro všichni! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já neříkám, že mi vadí, jen ho zrovna nežeru, no :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak že bych z Péti chytala nějaké záchvaty fanynkovského šílenství, to taky ne. :D Ramin stačí. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nojo, z toho šílíš za dva... :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky