Love Never Dies v šestadvaceti náklaďácích

Neaktuální, leč milé video, že ho sem musím prostě dát. A Benovi to tam sekne snad i víc než na DVD.
Weird. :D
Když je řeč o Benovi. Chystala jsem se o něm napsat takový appreciate post, ale zhruba v ten čas jsem to pak tak lehce schytala za tento článek a nějak jsem od toho upustila.
Inu, za tím, že by si během show tak přinejmenším...chm, ať nejsem labuť - dvakrát - mohl třeštění očí odpustit - ano, za tím si stojím. :) Ovšem předmětem toho nikdy nevzniklého článku bylo, že perfektnost jeho ztvárnění Erika se musí objevovat postupně a s časem. To samé s jeho hlasem. A předně - odprostit se od londýnské verze. (Ale nebudu vám lhát, že to se mi povedlo :D)
V tomto názoru se se mnou shodla jedna z jeho nejvěrnějších členek fanclubu, kterou mám v přátelích na FB, takže usuzuji, že na mém názoru i něco bude. :)
No, článěk už jsem nenapsala, protože by to vypadalo, že si chci snad něco žehlit....nebo tak. O to nejde, stojím si naprosto pevně za vším, co jsem kdy řekla. Jde o změnu úhlu pohledu na Bena, kterou jsem si prošla ještě před tím článkem.


Komentáře

  1. Chahá, londýnska verzia. :D To nikto nikdy netromfne. :D Chahá, dvakrát? Len?  Najs. :D Nehovorím, mám ho rada, je to sympoš (bez masky snáď väčší než s maskou. A to je weird.), aj hlas má skvelotný, zbožňujem ako si v DTTHM ľahostajne upraví kravatu, ktorú mu Raoul pokrčí, ale niekedy sa nedá, musím sa smiať. :D Ja som si na jeho výrazy musela zvykať. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ano, zlatý Londýne....chybíš mi. :D
    Tak kolikrát bys to zkrouhla ty? :D Otevírám anketu. :D :D
    Jéé, ten moment v DTTHM mi taky vždycky přišel úža! :D Zrovna o DTTM a Benovi jsem se v jednom dopise pro BJ rozepsala a zastávala se ho, protože BJ si myslí, že Ben za Simonem herecky zaostává. Co myslíš ty? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych mu to zkrouhla přinejmenším na polovinu :D Stejně tak to zírání na ruce, co už se tu taky řešilo :D
    (S kým jste se to onehdy dohadovaly? S CM? Ojé, ta mě nebude mít ráda :D)Ano, myslím, že Simon je lepší herec než Ben a v DTTH se to projevuje docela výrazně. A co budu zapírat, já Simona prostě žeru :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já bych to předně zkrouhla když drží Gustíka na tom zábradlí a pak při BTP..:)Hm, mě přijdou dobří oba a nejlepší je Ramin v Londýně. :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Akurát včera som znovu pozerala zákulisné ramierrovské videá. "Ramin? Seriously." :D :D Ach. Love them so much. (:Chm. Dobre, nech sa tvári zhrozene, keď mu oznámi, že Gustave je jeho syn, ale on sa tváril absolútne zhrozene aj v Beneath the moonless sky, čo kus prekážalo. Vážne zhrozene. :D :D Tam som sa smiala. :D Ach, asi by som do toho tiež šla s tou polovicou, ale stačilo by, aj keby to strúhne o štvrtinu. :DUrčite zaostáva výrazovo! :D Chm, Simon je veľmi-preveľmi skvelý a strašný sympoš. Neuprednostňujem ani jedného, resp., neviem, nejako ich z tohto smeru neriešim, ale ak mám byť plne objektívna, tak súhlasím s BJ. Lebo Simon je skvelotný a na Benovi sa dajú nájsť chyby. Ale máš pravdu- najlepší je Ramin v Londýne. :D :D :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Myslíš to, jak Raminovi OPĚT zazvonil telefon? :DFakt? Netvářil se zhrozeně, jen co mu Christine vyčetla, že ji opustil? Měla bych si to zase pustit, sakryš. :DTo je nejlepší kompromis. Nejlepší Londýn a Ramin. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Presne to. :D "Unbelievable!" :D Zbožňujem tie videá. :DTváril, jasné, že sa tváril. :D To jeho: "My son!", kde zdvíhal ruky do vzduchu a zhrozene na ne pozeral, chm. Ale tam mi to nevadilo až tak ako v BTMS. :DBožský Ramin, ktorý sa ale upísal diablovi, na túto teóriu nesmieme zabúdať. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já taky, viděla už jsem je tolikrát a stejně si je pouštím znovu a znovu :DBožský a ďáblovi upsaný v jedné větě. How cool! :D

    OdpovědětVymazat
  9. A stále sa na nich smejem. A rozplývam. Jedno s druhým. Džízs. :)
    Yop, doplo mi to, hneď ako som to napísala. Ale je to najs, Ramina to vystihuje. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, schválně jsem se na něj koukla. Vypadá, jako by si říkal: "Tak já trčím deset let na tomhle pitomým místě a pak se ještě dozvím, že mám nemanželského syna?! Panebože za co?!" :D
    A v DTTH je takový zamrzlý... Ale má to, chudák, těžké. Londýnský fantom, tedy Ramin, je skvělý, takže vedle něj by každý bledl. Kdežto k londýnskému Raoulovi si ani nevybavuju jméno, takže má Simon o to větší šanci zazářit...

    OdpovědětVymazat
  11. Chňá, to mu zase křivdíš :D
    Joseph Millson! Jak si můžeš nepamatovat, on je tak skvělý Raoul! :D

    OdpovědětVymazat
  12. To je otázkou názoru :D Já bohužel neprovádím přímou konzultaci se zažranou benistou, to je fakt... :DSkvělý neskvělý, Simon to není, tak si ho nepamatuju, no. :D Je to on, kdo na tom vánočním videu jezdí na koloběžce? To mě dostalo :D

    OdpovědětVymazat
  13. Joseph je prý i křoví v bondovce...abych se na ni kvůli němu i podívala, chm, chm...:D

    OdpovědětVymazat
  14. No, přesně! Když máš takovou osobu v přátelích, tomu nejde uniknout! :DYes, Joseph! :D Bože, ale to video už jsem dlouho neviděla....:D

    OdpovědětVymazat
  15. Ne že by ses o to snažila, žejo? :DTo já taky. Měla bych si to pustit. Čert vem, že je to už pár dní, co byly Vánoce :DV té s tím nesympatickým Bondem?

    OdpovědětVymazat
  16. Náhodu, zezačátku jo, ale pak už mě ta povodeň strhla, co si mě přidalal i Kym, fanynka no 2 :DHaha, zrovna tobě nečiní problém si Vánoce často opakovat :DKdo je nesympatický Bond? Zlatíčko Daniel Craig? :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ony to mají takhle rozdělené? Že se nepoperou... :DNe, to vůbec ne. Letos už jsem zvládla dvoje :DNo, bez toho zlatíčka ano. Pořád jsem mu neodpustila. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou civilizované. :D  Navíc na to od sebe žijí moc daleko. :DNo vidíš!:DA co že jsi mu to neodpustila? :D

    OdpovědětVymazat
  19. Dál než my dvě? :DVidím. Vlastně nevidím. Ani necítím. Mám plný nos a slzí mi oči :DŽe nahradil Pierce. Jaká drzost! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Yes! :DTy jsi na tom hůř než já, sleduju. :DJo, to je moc logické. :D

    OdpovědětVymazat
  21. To je možné? :-O :DChm. Mám pocit, že jsem na tom nejhůř ze všech lidí na světě. Na tohle jsem hrozná - u mě se ukazuje, že rýmička není jen pánská smrtelná nemoc :DOvšemžeano! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Překvapivě ano :D Nevadí, jak jsem zjistila, fanynka číslo 1 si mě odebrala z přátel, takže už mám okolo sebe trochu méně benoidní lidi :DMě dnes zase bolí břicho, takže taky jsem zase začala umírat...:DJakjinakutebežeano? :D

    OdpovědětVymazat
  23. Snad jsi jí neřekla o redukování třeštění očí?! :DNo, jednou to přijít muselo. Ale čekala jsem, že nás zabije něco jiného než bolení břicha a rýma :DVíšžebylodocelatěžkérozluštitcojsitovlastněnapsala? :D

    OdpovědětVymazat
  24. No právě že ne :DCo naděláš, to je život :DFaktabsolutněnechápuproč :D

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to to musela zjistit odjinud, protože jinak nechápu, čím jsi ji naštvala :DKdyž já chtěla zemřít vznešenou smrtí - na hadleyózu nebo tak, víš? :DTěžkoříctmožnážejsipárkátasiomylemvypustilamezery :D

    OdpovědětVymazat
  26. No, asi :DSmolík! :DNonekecejfaktjo? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky