Návrhy kostýmů Love Never Dies v Kodani

Lidičky, nezdají se mi ti Dánové? No, zřejmě ne, ale přesto se štípnu. :D
Já ještě nezažila, aby někdo před otevřením nové produkce byl takhle sdílný a zveřejnil náčrtky skoro všech kostýmů, které se na jevišti objeví. Wow.
Jasně, i LND v Austrálii jich pár předem ukázalo, ale to byly kostýmy takových vedlejších postav - show girls, trio....
Tady máme Christine, Fantoma, kraulíka....
Co jsem četla komentáře (poprvé jsem byla ráda, když jsem uviděla angličtinu a řekla si, sláva, konečně rozumím!), tak se tyto kostýmy přirovnávají k asijskému stylu, chichi. Zvlášť ten rudý plášť pro Erika, ostatně i Christininy šaty pro LND.















Komentáře

  1. Jak jsem říkala: mně se to fakt líbí. Zdá se, že to hezky navazuje na FO, none? :)
    A ta motýlí děvčata, to je něco! :D :DTýjo, to jsem zvědavá, jaké k tomu budou kulisy...

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že ten klaun nebude v každé scéně, že ho nechají třeba jen na Coney Island Waltz, nebo tak...:D
    Beneath a Moonless Sky pod hlavou klauna, co vyplazuje jazyk by mě dorazila. Gaaah. :D

    OdpovědětVymazat
  3. No vida, Dáni jsou ve skutečnosti géniové! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky