Les Mis vs Phantom

...těžká volba, že?
Ale ne, nechci teď po vás, abyste učinili to těžké rozhodnutí a upřednostnili nějaký muzikál. Řeč je teď o fotbalovém zápasu Les Mis cast vs Phantom cast. :) Výdělek z tohoto zápasu půjde na charitu. Zápas se odehraje poslední prázdninový den, v neděli 2. září.
A myslím, že trailer k tomutu klání překonal všechny West End Eurovision videa dohromady. :D
Předně nechápu lidi, kteří kolem této perfektnosti mohli jen tak procházet. Žeru Thénardiéra sedícího na lavičce s tlupou japonských turistů. :D A reakce britských mužů zákona je fest dobrá též. Já to vidět jako náhodný kolemdoucí, tak asi napálím do sloupu. :D

Komentáře

  1. :D :D :D siriusly skvelotné! Ťažká voľba možno...chm, nie, Fantóm. :D Les Mis sú hneď druhí. O:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nožejo! :D U mě taky Fantom, ale tak...Les  Mis je Les Mis :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe, ten megoidní konec mě dostal :D :DTýýjo, já vůbec netuším, komu bych fandila. Ale vážně. Nemůžu se rozhodnout. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Žejo! Ty jejich výrazy, můjbožé! :DFantom! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Dost to vychytali :DJá si to ještě musím promyslet... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Fest! Thénardier to zabil :DTsss, mysli na chudáka Raoula! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Festovně fest jo :DNojo, já na něj myslím... a taky na Les Amis de l'ABC... :D

    OdpovědětVymazat
  8. :D :DAle no tak! Nezrazuj své tričko! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Chm, ale Raoul je pro tebe důležitější, none? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky