Seznamte se s Lottinými nejoblíbenějšími backstage fotkami

Inu, je to těžké, protože v podstatě nejoblíbenější jsou ty "family photos", co jsem zveřejnila včera, chichi. :D
Ale kdybych měla vybrat další, tak...
Udělala jsem si menší výběr toho nejlepšího ze své složky s fantomáckými věcmi (která už dosáhla rekordního počtu 6 403 souborů a 86 složek - to už děsí i mě :D) a tak vám sem vkládám své oblíbené. :D

Rierra a okna Adelphi Theatre

Ramierra (abych ty zkratky prostřídala, chápejte :D) měla v průběhu LND strašně milý zvyk vykukovat z okna svých šaten a zdravit se s fanoušky. :) Udělali to tak třeba i v slavný den premiéry a já si pamatuju, jak jsem nadšeně sledovala videa, kteří fanoušci z těchto vzácných chvilek pořizovali. Už od začátku, kdy jsem LND dala šanci a nechala být předsudky, mi Rierra byla extrémně sympatická. :) Co víc, to londýnské LND jsem měla radši než Fantoma, o to víc supernadšená jsem z toho všeho byla. Musím se na ty fotky dívat z nostalgií. Aaaach. :)




Ramin a Brown Bag Crisps

Cha, asi nejlepší backstage fotky ever. :D Ramin jednou (opět počas LND - prostě nejlepší muzikálové časy :D) dostal strašně moc těhle chipsů, či co že to je. V ČR to samozřejmě ani omylem neseženete. :D Aby poukázal svoji nehynoucí vděčnost, nafotil tyhle geniální fotky, které vstoupily do dějin. :D :D (A jasně, i Ramin má iPhone. Šok. :D)



Get ready!

Takže zase OLC LND :D. Yes. :D Aneb Raminův proces k Erikovi. :)





Nejlepší videa jsou ze zákulisí LND!

Jo, zase OLC LND :D jo. :D Adore it. :D Aneb pár screenů. :)




Protože fotky z Les Mis vůbec nejsou miserable!

Sierra a Lisa-Anne Wood, což je bývalá Cosette, Ramin a Hadley a Ramin a jeho valjeanovský vak. :)





Aby se neřeklo, tak něco i z Fantoma :D

Úchvatně úchvatná fotka Ramina z dob Fantoma, docela raritní pohled na Christinin divadelní prstýnek od Raoula (díky slečno Escobar!), epic fotka Howarda McGillina a nanejvýš cute fotka zvedačky Rierry při děkovačce. :)





Jako mořská víla!

Fotka ze zákulisí TLM Sierry s její parukou Ariel a z focení promo fotek k muzikálu. :)



Love Never Dies už opravdu naposledy :)

Ó, lidi, já ve své složce vyhrabala ještě jednu fotku malého cute Dannyho! :) Tentokrát se svým tatínkem Raminem už ne v civilu, ale jako Gustík a Erik. :) Aww. :)
Pak jsou tu krásné tulící fotky Ramierry v kostýmech i civilu. :)



Ramin a jeho krásné Christiny :)

Ramin a jeho very first Christine Celia Graham, patronka Gina Beck a samozřejmě Sierra. :)




A nakonec z natáčení klipu Coming Home




A mohla bych velmi dlouze pokračovat, ale lidi...dlouhodobé nahrávání fotek na blog.cz ničí mozkové buňky. ;D









Komentáře

  1. BJ je dneska víííla rejpalkááá! :D
    "Udělaly to tak třeba i v slavný den premiéry" (udělali)Týýýjo, to je fotek - a jen jeden Hadley. Achjo, tady si hadleyfil vůbec, ale vůbec nepřijde na své :DTen prstýnek je krásnej! Noné, netušila jsem, že to mají až takhle vymakané, fakt i tak maličkou věcičku, co divák nemůže vidět! A já ho chci! :DTa paruka je prostě nááádherná, vždycky, když koukám na nějaké video z Malé mořské víly, můžu na ní oči nechat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, sakra....to je tím, že nahrávání fotek na blog.cz mě ničí. :/Hele, lepší jeden než žádný, ne?? :DBylo mi jasné, že budeš nadšená :DTak, tak...pokradla bych ji :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zas ničej videa. Zas se mi to pomotalo! :-/Hm... ale přece jenom... :DA taky jsem! Týjo, týjo, týjo! :DPřipíšeme na seznam? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Muááááááhá! To je genialita. Normálne si mi zlepšila náladu. :D Džízs, akí sú úžasní. Tá Raminova fotka vo vani... :D :D :D Nedá sa nesmiať. :D Akože yop, niektoré som už videla, ale túto teda nie. :D Ach, sú absolútne, absolútne skvelotní. *_*

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Klasika na našem milovaném blogu, nojo...Hele, vůbec si nestěžuj, jo? :D Víš jak to v Lottelandu chodí :DChichi, třeba ti ho zase někdo nadělí, když to budeš nejméně čekat. Jako hodinky! :DJasný! :D TLM se stejně už nehraje, takže ji nepotřebují. :D[4]: Jéhé, to jsem ráda. :D Je to prostě ňunínek. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky