Kávička s Johnem!

Tohle je strašně milý rozhovor u kávy s naším ještě milejším Johnem Owen-Jonesem. Lidi, fakticky, kašlete na délku, která činí bez dvou minut půlhodiny a pusťte si to! :D Je to strašně milé, John je tak ochotný odpovídat na otázky, zamýšlí se, jak nejlépe věci podat "How can I explain..."
Rozhovor je to docela nový, odskočil si na něj ze svého současného působení v tour, konkrétně je to v Bristolu. :)
Miluju jeho povídání o zkušenostech z New Yorku, kde hrál Valjeana, jak zaníceně mluví o nové tour produkci, že i když vůči ní mám jisté výhrady, najednou mi byly ukradené :D. Mile překvapil tím, že Fantoma viděl ve třech různých městech (NY, Londýn, Las Vegas). Dokonce tam s pánem zpovídajícím rozebírají i Love Never Dies....zkrátka je to úžasné video. :)
Navíc mě baví, jak se pan moderátor na JOJíka často tak s širokým až zasněným výrazem kouká. :D Koukala bych stejně, je to cute! ^^

Komentáře

  1. Zdá se, že i John má svůj jazykový zlozvyk :DTen klučina je sympaťák! Takový vrabčáček č. 2 :DA John je taky sympaťák jak blázen :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaký zlozvyk? :D Co jsem zase propásla? :DAjó! Hotový Jamie! :D Ale Jamie je still hezčí :D.Fest! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Všimla sis, kolikrát je schopný do jedné věty nacpat "you know"? :DHm, to asi jo. Ale tenhle nevypadá na to, že by byl schopný tě svým profilem na twitteru poděsit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, tohle! To dělají skoro všichni angličani, řekla bych. Ramin to třeba taky cpe do každé druhé věty. :DNikdy nevíš. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nojo, ale ještě jsem si nevšimla, že by to někdo říkal až takhle často. Vždyť on je schopný to říct v jedné větě čtyřikrát! :DTo je fakt. Tváří se to jako neviňátko a pak BUM! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Přijde mi to i roztomilé :DTak, tak. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Bodejť by ne, možná by to mohlo působit otravně u někoho jiného, ale u Johna to může být jen roztomilé :D Mimochodem, začínám být na jeho hlase nebezpečně závislá - stáhla jsem si asi půl milionu jeho písniček :D

    OdpovědětVymazat
  8. On má  prostě úžasný hlas a aby toho nebylo dost tak do každé písničky se umí dokonale vžít, to je pak...ach! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nevíš náhodou, kolik Johnovi je?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky